Skip to main content

Via MijnKPN kan ik niet de factuur opvragen van het toestel dat ik bij het abonnement ‘kreeg’. Waar kan ik dat vinden?

Heb je dat abonnement met toestel recent afgesloten? Toen is het contract je via e-mail toegestuurd. Je kan het contract ook downloaden vanaf Mijn Bestelling op de KPN website. De toestelfactuur staat in de bijlages.

Is het al langer geleden, zet dan je persoonlijke gegevens in jouw Forum profiel. Daar zijn die gegevens alleen toegankelijk voor jou en KPN medewerkers. Dan kan een KPN moderator het contract met factuur voor je opzoeken. Houd rekening met een wachttijd van enkele dagen.


Goedemiddag,

 

Mijn gegevens staan al in mijn profiel. Kunnen jullie dat voor mij opzoeken? 

 

Ik hoor het graag. Alvast bedankt.

 

Mvg. Marlena 


Hoi @Cotozalena, welkom op het forum. De snelste manier om het contract te vinden is inderdaad via Mijn Bestelling zoals Ruud al noemt, ben je daar al ingelogd en heb je het daar kunnen vinden? 

Op je profiel staan inderdaad gegevens, maar ze zijn niet volledig waardoor ik nog niet mee kan kijken. Als je het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN toevoegt kan ik meekijken. Maar ik vermoed dat het niet nodig is omdat je het in Mijn Bestelling kunt vinden.


Goedemiddag,

 

Ik heb geen bestelnummer, dus ik kan dat niet vinden. Mijn telefoonnummer is 06******** en de laatste 3 cijfers: ***. 

 

Ik hoor het graag.

 

Met vriendelijke groet, 

Marlena Zaskorska 


Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy


Hallo @Cotozalena 
Het forum is openbaar. Plaats daarom geen persoonlijke gegevens, die zijn zichtbaar voor iedereen. Verwijder het via de drie puntjes rechtsonder je bericht en ‘Bewerk’. Dat kan tot 1 uur na plaatsing.

Zet het in je forum profiel , zoals @Jasper vroeg. Gebruik het veld “Persoonlijke opmerkingen”, dat is alleen zichtbaar voor KPN.


We hebben je gegevens verborgen in je bericht @Cotozalena, in verband met privacy is het belangrijk om privégegevens nooit openbaar op internet te delen. Via je profiel is het afgeschermd, daar kan je ze zelf ook verwijderen mocht je dat willen. 

Ik heb met de gegevens voor je gekeken, wanneer had je het abonnement precies afgesloten? Ik zie het zo ook niet staan, wat ik wel zie staan is een verzoek van een andere provider om het nummer over te nemen. Stap je over naar een andere provider? Als het gaat om de overeenkomst die je met hen hebt afgesloten kan je het bij hen vragen, wij kunnen geen gegevens van andere providers inzien.