Skip to main content

Ik heb met spoed een kopie factuur van vast bellen voor mijn vader nodig. Herseninfarct en gaat weekend naar verzorgingstehuis. Zij kunnen nummer overzetten als ik kopie factuur aanlever waar zijn vaste nummer op vermeld staat. Ik kan echter niet inloggen op mijnkpn voor hem, hij weet geen wachtwoord. Bovendien slechte wifi, ad donderdag glasvezel aanleggen. Maar daar kan ik niet op wachten! Wie weet hoe ik dit kan regelen? KPN winkel misschien? Heb alleen klantnummer van hem. 

Hallo @MoMo07 heeft hij de facturen misschien thuis in een map zitten?

Je zou het via 0800 0402 kunnen vragen of in de lokale KPN-winkel, dan heb je ook wel een ID van je vader nodig, want ze kunnen natuurlijk niet zomaar een factuur van iemand anders aan jou sturen.

Succes en veel sterkte en beterschap met je vader toegewenst.

 


Heeft hij wel een MijnKPN account? Dan kunt u toch gewoon op "wachtwoord vergeten" klikken? Dan moet u wel toegang hebben tot zijn emailaccount. Heeft u dat wel?


Ik kan geen account met zijn KPN email account aanmaken omdat zijn internet niet meer werkt, vanaf donderdagavond wel weer. 

 


En een KPN medewerker reageert hier misschien ook niet voor donderdag. Maar vul uw forumprofiel in met alle relevante gegevens. 

https://forum.kpn.com/settings/profile


Hoi @MoMo07, heb je al gebeld met 0800-0402? Dat is wel het snelste. Mijn collega kan dan een kopie sturen. 

Ik kan dat ook. Zou je jouw profiel zo volledig mogelijk willen invullen. Inclusief naam van de contractant en laatste drie cijfers van het iban. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kan ik er ook achtreraan. 


Dat heb ik geprobeerd, maar het is heeel druk en je komt er gewoon niet door! Ik zal zo het profiel invullen, doe ik dat dan helemaal op mijn naam of mijn vaders naam? Kan ik ook naar KPN winkel gaan of is dat geen optie? Heb je even een prive bericht gestuurd. Sorry voor het pushen maar ik kan eigenlijk niet wachten tot donderdag! Alvast dank.

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

 


Hallo @MoMo07 het gaat om de gegevens van je vader, want daar wil je de nota van hebben.

Als de moderator dat oppakt hij hij/zij je die factuur door kan mailen, zet dan jouw mailadres ook even in het profiel.

Succes.

 


We hebben al even contact gehad. Factuur is verstuurd. Hopelijk heb je het snel geregeld.Â