Skip to main content

Mijn korting van EUR 5 per maand op de combinatie 1Gbit + Netflix is verdwenen sinds ik 1Password heb aangevraagd. Verder heb ik geen wijzigingen gedaan op mijn abonnement, dus ik zou graag weer de korting ontvangen waar ik recht op heb. 

 

Hieronder een schermafbeelding van een eerdere factuur waarop deze korting vermeld stond. 

 

Hoi @Horlepiepy 

Een KPN moderator kan even voor je kijken binnen jouw klantgegevens en kortingen, wat er eventueel is fout gegaan, en hoe die vervolgens hersteld kan worden.

Vul daarom alvast je forum profiel volledig in, denk hierbij aan:

  • Klantnummer
  • 06-nummer
  • Geboortedatum
  • Postcode en huisnummer
  • En in het veld “persoonlijk opmerkingen” zet je de laatste vier cijfers van je bankrekening neer.

Deze gegevens zijn alleen voor jezelf en een moderator inzichtelijk.
Zonder deze gegevens kan een moderator je helaas niet helpen!

Hou er wel rekening mee, dat het enkele dagen kan duren, voordat een moderator je gaat voorzien van antwoord hierop, al kan dit soms ook sneller zijn.

Ik wens je alvast een fijn Oud & Nieuw toe!


Hoi @Horlepiepy, Ik heb even meegekeken en ik zie dat je hier al telefonisch contact over hebt gehad. Je hebt met mijn collega een vergoeding afgesproken, die is doorgevoerd. 

Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het dan vooral weten. 


Hi, dat klopt. Je collega heeft helaas niet mijn standaard/lifetime korting kunnen (her)activeren. Enkel vanuit coulance 20 euro korting (4x5 euro) kunnen geven. Ik ben uiteraard op zoek naar herstel van mijn reguliere combinatiekorting, zoals opgenomen in mijn eerdere bericht. Kunnen jullie hierbij helpen? Uiteraard snap ik dat de 4x5 euro korting dan weer komt te vervallen. 


Ik heb daar de optie niet voor. Ik kan je enkel vragen nog eens te bellen en dan vragen naar de afdeling save. Zij kunnen het mogelijk herstellen. 


Ok dank voor het checken in ieder geval. Blijft vreemd dat mijn pakket ongevraagd is aangepast en dat bij verlies van mijn korting dit niet teruggezet kan worden, ook niet bij save. Ik zal tzt wel kijken of ik zelf mijn pakket kan aanpassen…


Bij een wijziging is er vermoedelijk iets uitgevinkt waardoor het verdwenen is. :(