Skip to main content

in september kreeg ik netjes een envelop in de brienbus met “nieuws over uw abonnement” ik maak deze open, zit er een briefkaart in met goed nieuws u bestaande abonnement blijft zoals deze is. 

 

Ik blij, want vorig jaar een abonnement afgesloten met internet 1gb en TV voor 40 euro per maand. als dat nog eens kan krijgen voor een jaar….

begin oktober gebeld met KPN omdat ik er zeker van wilde zijn dat dit écht is en of ik dit vast kan bekrachtigen. De dame aan de telefoon kon hier NIETS over vinden. raar toch ? 

enfin er stond ook in (briefkaart) dat ik nog een mail zou krijgen hierover. mijn abonnement loopt de 23e oktober af maar nog geen mail gehad…

iemand anders ook zo briefkaart gehad ? 

Ha @ThomasNijmegen, welkom! Ik zou verwachten dat je inderdaad nog een mail krijgt, als je dat in de briefkaart staat. Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Dan kijk ik graag met je mee. Je abonnement wordt niet beëindigd o.i.d., deze zal gewoon tegen dezelfde voorwaarden doorlopen. 


Profiel is bijgewerkt.

 

 


Dankjewel! Ik zie inderdaad de melding dat jouw abonnement weer verlengd gaat worden voor 12 maanden tegen 35 euro. Ik ga er vanuit dat je nog een mail krijgt, maar mocht dat niet zo zijn, heb je het bij dezen in ieder geval nog eens zwart op wit. Daarnaast geef ik intern door dat het niet zo lekker loopt met de emails. Jij had jouw spamfilter van de e-mail ook gecheckt?


bedankt voor je antwoord. De mail inmiddels ontvangen (op de 24 oktober)  met de aanbieding. in mijn KPN nog niet juist zichtbaar, op de website ingelogd staat het voor 65 euro en op de app van mijn kpn voor 50 euro. ik ga ervanuit dat het wordt geregeld zoals jij benoemd. 

zal proberen een screenshot te maken en toe te voegen. 


 


Het klopt dat je dat niet in MijnKPN ziet. Als je op het ‘i’tje drukt, achter de kosten, dan staat daar ook dat het exclusief kortingen weergegeven wordt. Ik mag geen printscreen maken van mijn systeem 😉, maar daar staat wel degelijk de actiekorting vermeld gelukkig.