Skip to main content

Ik heb sinds 4 mei KPN mobiel en met de combi korting zou ik €19,50per maand betalen maar nu wordt er steeds €22,00 gefactureerd.

kunt u dit voor mij uitzoeken?

KPN 12 GB en onbeperkt bellen/sms
Dit abonnement heeft een minimumduur van 12 maanden.
Korting zolang het abonnement loopt
Extra's
+ 5G
Combivoordeel - Korting op Mobiel
Totaal per maand, eerste 12 maanden

Hallo @Sonjav voor een snelle(re) reactie even bellen met 0800 0402.

Succes.


@JanD 

Ik heb er al over gebeld maar ze zijn niet behulpzaam. Ook al problemen gehad met mijn internet abonnement. Vandaar hier de vraag 


Hallo @Sonjav vul dan s.v.p. in het privédeel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 4 cijfers IBAN in, dan komt een moderator er binnenkort op terug.

Succes.

 


@JanD 

waar kan ik het privédeel vinden? 


@JanD

waar kan ik het privédeel vinden? 

Hallo @Sonjav alle kolommetjes waar  het woord privé in staat, daar kun je jegevens kwijt.

 


@JanD 

Ik heb t ingevuld.

 


Hallo @Sonjav ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 2,50 euro korting vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN


@Noordzee 

 

ik kan niks aanpassen. 
ik heb een Alles-in-1 Thuis Standaard abonnement deze is van voor 2013.

 


Beste @Sonjav, het klopte helemaal wat hierboven werd gezegd. Het mobiele nummer was nog niet aangemeld voor het Combi huishouden. Dat heb ik bij dezen gedaan. Op de volgende factuur zal je dit zien!


@Marcia_ 

Bedankt dat je het hebt aangepast.

Wel apart dat mij dat niet verteld is hierdoor heb ik 3mnd teveel betaald. 

Ik hoop dat KPN hier ook wat mee gaat doen niet echt klantvriendelijk. 
 


Ik geef nogmaals intern door dat de communicatie hieromtrent beter zou kunnen. Daarnaast crediteer ik voor 3 maanden de gemiste kosten, in totaal 7,50 euro.