Enige tijd terug heb ik Disney+ via KPN genomen. Volgens de voorwaarden zou er dan € 7,50 per maand korting op de KPN mobiel factuur zijn. Deze heb ik nog niet gezien op de factuur. Het lijkt daarom dat dat nog niet correct is doorgevoerd.
Hallo
Dan lijkt het erop dat je jouw 7,50 euro korting vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Ik ga er wel vanuit dat je ook een thuisabonnement hebt bij KPN. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN.
Meer informatie:
Ik probeer aan te melden, maar krijg dit elke keer dat ik het probeer:
Het is nog niet gelukt om je aan te melden, mogelijk ben je al aangemeld.
Een mislukte aanmelding kan komen door één van onderstaande redenen.
Ik ben al jaren klant bij KPN.
IK heb dus een oud abonnement. Zou het daaraan liggen? Hoe kan ik regelen dat ik de voordelen ontvang die KPN mij heeft voorgespiegeld toen ik Disney+ via KPN ben gaan afnemen?
OK
Dan kun je het beste contact opnemen met de klantenservice van KPN.
Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak via deze link:
https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community
Facebook en X zijn alternatieven.
Hi en welkom
Ik zie dat Noordzee je al de goede kant op gewezen heeft, super. Ik hoop dat je er daarmee uit gekomen bent.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.