Skip to main content

Contract overeengekomen in juni 2022. 12 maanden ESPN gratis. Meermaals gebeld, contract niet in mijn KPN zichtbaar. Sinds november wordt ESPN voor de volle mep gefactureerd. Dit is dus in strijd met het contract. In november meermaals over gebeld. Toegezegd is dat het zou worden hersteld, sterker nog, mij werd verteld dat om technische redenen alleen opnieuw 12 maanden ESPN gratis kon worden aangeboden m.i.v. november.

 

Net factuur december ontvangen. Geen herstelfactuur voor november. En wederom de volle mep voor ESPN in rekening gebracht. Dus voor de tweede maand op rij incasseren jullie meer dan wij overeengekomen zijn. Ik vind dit problematisch en vraag een oplossing.

Hi @Korting niet ontvangen! Ik kijk graag met je mee. 

Los van de administratie heb je een bevestiging van je bestelling per e-mail gekregen. Daar staan ook alle kortingen in. Staat in die bevestiging ESPN ook met korting aangegeven?


Vanzelfsprekend, ja.


@Korting niet ontvangen wil je in dat geval je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan ga ik voor je achter de korting aan.