Skip to main content

Beste KPN,

Als bestaande klant, heb ik een nieuw contract afgesproken en na 10 x bellen en 20 medewerkers aan de lijn gekregen met allemaal een andere instructie/aanbieding kreeg ik onderstaande bevestiging en mail van uw medewerker:

  

We zijn nu 2 maanden verder en van creditering geen sprake, hoe lossen jullie dit op ?

 

met vr.groet, Dhr.Jansen  

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

 

Hoi @JansenD 

Welkom op het forum van KPN.

Dat is uiteraard niet de bedoeling, dat je hiervoor 10 keer aan de telefoon moet hangen.
Daarnaast ook frustrerend, dat de creditering na 2 maanden nog niet is uitgevoerd.

Een KPN moderator kan in jouw klantgegevens kijken wat er precies gebeurd is, en jouw daarbij verder helpen.

Vul daarom alvast je forum profiel volledig in:

  • Klantnummer mobiel
  • Je 06-nummer
  • Postcode en huisnummer
  • Geboortedatum
  • En vul in het veld van persoonlijke opmerkingen die laatste vier cijfers in van je bankrekening.

Deze gegevens zijn alleen voor jezelf en een moderator inzichtelijk!
Zonder deze gegevens, kan een moderator je niet helpen!

Hou er wel rekening mee, dat het enkele dagen kan duren voordat een moderator je voorziet van een antwoord, dit is mede afhankelijk van de drukte op het forum.


Done en hoor graag wanneer dit opgelost gaat worden 


Hoi @JansenD. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de creditering nog niet terug te vinden is op één van jouw facturen. Ik heb dit zelf ook even nagekeken en kom op dit moment niets tegen wat er op lijkt dat je het gaat ontvangen. Normaal gesproken moet je hiervoor weer bij onze klantenservice zijn, maar aangezien het nu meerdere keren al niet is gelukt zal ik dit zelf voor je gaan crediteren. Je ontvangt zo een privébericht van mij.