Skip to main content

Ik heb bij het afsluiten van mijn contract een jaar lang (12 maanden) een korting van €14,- geselecteerd. Echter zie ik bij het inzien van mijn facturen dat deze slechts 11 maanden toegepast is. De 12e maand is deze volledig weg gelaten. Graag een correctie hierop aanmaken.

Hoi @L.Haasnoot, welkom op ons forum!
Heb je ook al op de eerste factuur gekeken? Als je abonnement een jaar geleden ingegaan is gaat deze factuur over de 13e maand omdat je namelijk vooruit betaalt


Daar heb ik uiteraard naar gekeken. De eerste factuur waar de korting op verrekend is heeft een periode van 06 okt t/m 05 nov en de laatste factuur met de korting heeft een periode van 06 aug t/m 05 sep. Dan kom ik dus een maand te kort.


Ik kijk even met je mee, @L.Haasnoot Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Relevante informatie heb ik ingevuld.


Ik heb je facturen er ook even bij gepakt en zie op je factuur van  6-9-2022 de korting ook al staan vanaf 5 september


Is er een reden dat ik die factuur in mijn facturen overzicht niet kan zien? de oudste factuur die ik zie staan is van 6 oktober 2022.


In de MijnKPN app kun je de laatste 20 facturen terugzien en downloaden