Skip to main content

Herkenbaar bij mij ook niet zou al even aangepast zijn maar helaas niet.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

@Alexanderpham U kunt daar het beste een nieuw topic over starten en daar de aanwijzing van de moderator hierboven opvolgen dus;

Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiel nummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Jouw mobiel nummer mag je achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Dan kan een van de moderatoren dit voor je uitzoeken.

Een kortere en snellere weg is bellen met het gratis telefoonnummer van de klantendienst 0800-0402.


Goedemiddag Hans,

 

Heb wat gegevens ingevuld hoop dat we het snel kunnen oplossen.

 

mvg Alexander


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het gelijk voor je nagekeken. Het factuuradres van mobiele abonnementen komen niet overeen met het adres van jouw Internet en TV abonnement. Wanneer je in de MijnKPN app het mobiele abonnement selecteert en kiest voor “Meer opties” gebruiken krijg je de optie “Persoons- en betaalgegevens” te zien. Daar kan je onderaan het factuuradres aanpassen. Nadat je dit hebt gedaan en verwerkt is door onze systemen kan je alle diensten aanmelden voor de Hussel voordelen en ontvang je jouw ontbrekende korting.

Laat je mij weten of het is gelukt? Je kan hiervoor natuurlijk ook bellen met onze klantenservice (0800 0402).


Hey Vikash,

 

helaas kan ik dat niet vinden hier heb ik ook al meerdere malen over gebeld en het zou aangepast zijn,  echter is dat dus niet het geval.

Hoop dat je wat kan betekenen hierin.

 

mvg Alexander


Zo staat het er al in op het juiste adres


Wat jammer dat het niet gelukt is. Ik heb het zojuist voor jou in orde gemaakt! 😊


Bedankt Vikash,

 

zag ook een aantal gemiste oproepen, neem aan dat je mij heb geprobeerd te bellen.

 

werkt de korting wel met terugwerkende kracht?


Ik heb jouw inderdaad geprobeerd te bellen. Helaas ontvang je deze korting niet met terugwerkende kracht, maar op de toekomstige facturen kom je het wel tegen. 


Oke dat is wel erg jammer zeker omdat ik hier meermaals over heb gebeld en het destijds geregeld zou zijn.

 

Kan ik nog een mail of een claim/klacht indienen?

 

en heb je dan voor mij een mail adres


Hallo @Alexanderpham zie onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm#/

Succes.

 


Alles is geregeld😁 bedankt voor de hulp