Skip to main content

Goedendag,

Het is lastig tijdens werkdagen de tijd te vinden voor een telefonisch gesprek dus ik doe het even op deze manier.

Ik heb sinds iets meer dan een jaar een abonnement TV + mobiel. Ik kreeg een poos geleden bericht (zowel per post als per mail) dat ik weer 12 maanden korting zou krijgen, waardoor ik €45 per maand zou betalen.

Ik kreeg een factuur binnen van de periode 28 okt t/m 27 nov (1e maand nieuwe jaar van abonnement) van €71,50, bestaande uit internet en TV kosten zonder verdere duiding van aanbiedingen o.i.d., telefonisch begreep ik toen dat de korting nog verrekend zou worden met de volgende factuur. 

Op de volgende factuur is dan inderdaad tweemaal korting verrekend, eenmalig voor de maand van die factuur (28 nov t/m 27 dec) en voor de maand ervoor (hoewel de dagen dan opeens 30 okt t/m 27 nov zijn? Maar goed.). De totale kosten voor die maand komen daarmee op €40,80.

Ik ben geen rekenwonder, maar als ik €45,- per maand hoor te betalen, klopt dit nu nog steeds niet. Er wordt blijkbaar €15,86 korting gerekend per maand over een totaalbedrag van €71,50, maar dit strookt niet met wat mij is toebedeeld volgens jullie post en mail.

Ik hoor graag of dit opgelost kan worden!

Groet,

Roy

Hallo @RoyH92 

 

Wat staat er dan op pagina 2 van de facturen, die € 45 is alleen voor internet en 1 TV ontvanger, als je 1 of meer extra zenderpakketten en/of opties hebt worden die daar natuurlijk bovenop berekend.

Als je er dan nog niet uitkomt plaats hier dan afbeeldingen van pagina 2 van de facturen, wel eerst je persoonlijke informatie daaruit verwijderen.
Je kan ook bellen met de KPN klantenservice op 0800-0402 (ma t/m vr 08:00 - 18:00, za 08:00 - 17:00), die moeten je ook kunnen vertellen welke kosten er berekend worden op de facturen.


Hallo @GeSp,

 

Dank voor de reactie, excuses voor het late antwoord - ik was op vakantie. Ik heb screenshots van beide facturen toegevoegd, naar mijn idee dus inderdaad alleen internet + 1 TV ontvanger.

 

Ik had aanvankelijk dit online gepost omdat het mij niet meer ging lukken te bellen voordat ik op vakantie ging, maar nu heb ik alle tijd, dus mocht het handiger blijken te bellen kan ik dat op een later moment alsnog doen 😉.

 

 


Hallo @RoyH92 

 

Zo te zien krijg je nu alleen korting op het internet gedeelte, heb je die mail en/of brief nog?

Daarin zou je moeten kunnen vinden of die € 45 alleen voor internet is of voor internet + TV, er zijn namelijk verschillende acties geweest.


Zeker! 

Screenshot van de mail; tekst in de brief is dezelfde.

 

 


Je zou dan inderdaad € 45 moeten betalen, blijkbaar is er niet de juiste korting toegepast.

De snelste manier om dit recht te trekken lijkt mij om even te bellen met de klantenservice.

Mocht het daar niet lukken vul dan je forumprofiel in als je dat nog niet gedaan hebt, dan kan een KPN medewerker er naar kijken.