Goedendag,
Het is lastig tijdens werkdagen de tijd te vinden voor een telefonisch gesprek dus ik doe het even op deze manier.
Ik heb sinds iets meer dan een jaar een abonnement TV + mobiel. Ik kreeg een poos geleden bericht (zowel per post als per mail) dat ik weer 12 maanden korting zou krijgen, waardoor ik €45 per maand zou betalen.
Ik kreeg een factuur binnen van de periode 28 okt t/m 27 nov (1e maand nieuwe jaar van abonnement) van €71,50, bestaande uit internet en TV kosten zonder verdere duiding van aanbiedingen o.i.d., telefonisch begreep ik toen dat de korting nog verrekend zou worden met de volgende factuur.Â
Op de volgende factuur is dan inderdaad tweemaal korting verrekend, eenmalig voor de maand van die factuur (28 nov t/m 27 dec) en voor de maand ervoor (hoewel de dagen dan opeens 30 okt t/m 27 nov zijn? Maar goed.). De totale kosten voor die maand komen daarmee op €40,80.
Ik ben geen rekenwonder, maar als ik €45,- per maand hoor te betalen, klopt dit nu nog steeds niet. Er wordt blijkbaar €15,86 korting gerekend per maand over een totaalbedrag van €71,50, maar dit strookt niet met wat mij is toebedeeld volgens jullie post en mail.
Ik hoor graag of dit opgelost kan worden!
Groet,
Roy