Skip to main content

Beste KPN,

Een aantal maanden geleden verhuizing doorgegeven. Echter wel een nieuw tv/mobiel/internet afgesloten ivm overlap en nog klusjes in het oude huis.

We zaten op het oude adres met 4 contracten. Na verhuizing staan alle 4 geregistreerd op mijn kpn maar slechts 2 hebben de korting.

Op producten → Uw voordelen zie ik alle nummers wel staan. Er staan wel 2 adressen (oude en nieuwe) bij.

Contact gehad met collega; opnieuw gekoppeld echter zonder resultaat. Hopelijk kunnen jullie mij op de forum beter helpen.

 

Korting wordt slechts bij 2 van de 4 abo’s toegepast. Graag ontvang ik ook het teveel betaalde terug.

Alvast bedankt

 

 

Hoi @Raby, welkom hier. 

Als ik het goed begrijp mis je Husselkorting op 2 van de 4 mobiele abonnementen. Zeg ik het dan goed? 

Je hebt hier al contact over gehad, maar helaas nog geen korting. Mag ik eens meekijken. Kun je jouw profiel van gegevens voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


@Bart_Z 

Dag Bart,

Bedankt dat je mee wilt kijken, wat je stelt is correct. Ik heb mn gegevens toegevoegd aan mn profiel!

 

 


Kun je nog aan jouw profiel onder persoonlijke opmerkingen alle nummers toevoegen die onder het huishouden horen? Hoor ik graag van je dan ga ik er naar kijken. De nummers mis ik nog namelijk. Want die staan wel allemaal op het juiste adres? 


@Bart_Z Dag Bart,

Gegevens zijn toegevoegd. zoals ik kan zien staan ze wel op het goeie adres!


Ik zie het inderdaad. Ik heb nu alles aan het huishouden toegevoegd. Het staat nu goed. :)


Topper!

@Bart_Z  Korting is verwerkt, echter zie ik nog ergens €2.50 korting en bij de ander is het €5 ! klopt dat of?

 


Dat kan kloppen ja. Bij Hussel krijg je bij de kleinere abonnementen om het zo maar even te noemen 2,50 korting, de middenmoot 5 en unlimited 7,50.Â