Skip to main content

Hi,

Na een klein jaartje heb ik (opnieuw) het probleem dat de korting op mijn mobiele abonnement niet wordt verrekend.

Ik heb recentelijk mijn abonnement verlaagd van 20GB naar 12GB. De reden hiervoor was omdat de verdubbeling van de data was aangekondigd, en ik opmerkte dat ik het kon verlagen om (aanzienlijk) goedkoper uit te zijn.

Via de app heb ik dat een aantal weken dus gedaan, en de app gaf aan (op de keuzepagina voordat je het bevestigt) dat ik rond de €13 euro zou gaan betalen voor 12GB, waar ik eerst €18,73 voor 20GB voor betaalde. Dit zou mij dus €5 per maand schelen, wat mooi meegenomen is. Dus heb ik ook voor deze €13 gekozen. Helaas tot mijn verbazing kwam er gisteren een factuur binnen van €20,60. Dit is dus rond de €7 meer dan wat de app mij vertelde, en zelfs nog bijna €2 duurder dan eerst voor minder. Van wat ik kan vergelijken met mijn vorige facturen, is dus 2 maal een korting weggevallen. Op mijn voorgaande facturen stond een combivoordeel en een korting, beide van €5, wat op een totaal uitkomt van €10.

Kan iemand mij vertellen wat hier misgaat en het oplossen zodat ik de beloofde €13 betaal per maand?

Als je een foto plaatst van de faktuur dan kijken we mee. Uiteraard wel alle privégegevens wegpoetsen!!!


Maar natuurlijk!

Factuur oktober
Factuur november

 


Je kunt het beste toch even bellen met de klantenservice 0800-0402.  Er gaat ook een moderater reageren maar dat duurt een paar dagen.


Hoi @Dimitri Slappendel. Welkom op het KPN Forum! Ik heb het even voor je nagekeken. Op 25-11-2023 is jouw Combivoordeel opnieuw geactiveerd. Dit betekent dat het bij de eerstvolgende factuur weer wordt verrekend. Als dit niet het geval is, hoor ik graag van je.