Skip to main content

Ik heb onlangs mijn sim-only abonnement verlengd. Omdat we ook tv en internet van KPN hebben wordt er € 7,50 korting verleend. Op 12 april 2023 is het nieuwe abonnement ingegaan. Vandaag kreeg ik de factuur. De € 7,50 korting is niet verwerkt op de factuur. Moet ik iets aanvinken voor de korting o.i.d.?

Graag zou ik een antwoord op de bovenstaande vraag krijgen


Hallo @Madhoax ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 7,50 euro korting vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

 

Staat het al wel geactiveerd? Dan komt de korting op de volgende factuur. 


Bedankt voor het antwoord.

 

Als ik het formulier invul op de door u genoemde link dan krijg ik de melding: “Het is nog niet gelukt om je aan te melden, mogelijk ben je al aangemeld. Een mislukte aanmelding kan komen door één van onderstaande redenen.”

 

Op de omgeving van MijnKPN zie ik bij producten het TV/Internetpakket van ons privéadres en het abonnement van mijn mobiel. Het lijkt er dus op dat alle producten zijn aangemeld.

 

Bij het tabblad producten krijg ik het onderstaande scherm. KPN 2022 betreft mijn mobiele nummer. KPN 2020 betreft het mobiele nummer van mijn vrouw. Ik kan nergens een optie selecteren om € 7,50 korting te krijgen...

 

 


Dan komt de korting op de volgende factuur. 


Dan komt de korting op de volgende factuur. 

Nee dat is het niet, want de volledige abonnementsperiode van het verlengde sim-only abonnement staat al op de factuur. Dus het had er al op moeten staan. 


Is er iemand van KPN die dit kan checken?


Is er iemand van KPN die dit kan checken?

Hoi @Madhoax. Welkom op het KPN Forum! Ik kijk graag voor je na of de Combivoordeel al is geactiveerd. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en mobiele nummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


Is er iemand van KPN die dit kan checken?

Hoi @Madhoax. Welkom op het KPN Forum! Ik kijk graag voor je na of de Combivoordeel al is geactiveerd. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en mobiele nummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Super, bedankt! Ik heb de gegevens ingevuld in het profiel.

Overigens heb ik ook het mobiele nummer van mijn vrouw ingevuld. Die zou ook € 5,- korting krijgen, maar dat staat niet op de laatste factuur.


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegeven. Ik heb Hussel Internet abonnement toegevoegd aan de Combivoordeel. Hierdoor worden de kortingen toegevoegd aan jouw factuur. 😊


Heel erg bedankt!


Graag gedaan!😊