Skip to main content

Goedemiddag,

 

Eind november heb ik mijn contract bij jullie verlengd. In eerste instantie is hier een hoop mee verkeerd gegaan vanuit jullie helaas (door onvoldoende kennis van de medewerkers) en heb ik meerdere kastjes heen en terug moeten sturen. Inmiddels heb ik al bijna 10(!) uur aan de telefoon gehangen en is het nog steeds niet opgelost. Nu zou ik afgelopen woensdag ook teruggebeld worden, maar is dat ook niet gebeurd. En dit is helaas ook al 2x eerder gebeurd dat ik niet teruggebeld word. Ik probeer het daarom nu via hier en hoop dat ik er eindelijk een streep onder kan zetten.

 

Momenteel klopt er echter nog 1 ding niet in mijn contract. Bij het verlengen is 1 jaar gratis ESPN afgesproken, echter is deze korting nog niet in mijn contract gezet. Zie hiervoor de bijgevoegde foto's met de contractsamenvatting (28 november, dit is het meest recente contract waarop ik akkoord ben gegaan) versus hoe het nu op mijn factuur staat en op MIJN KPN. 

 

Het volgende dient dus te gebeuren:

  • ESPN compleet gratis eerste 12 maanden dient aan op mijn account gezet te worden
  • Ik heb vanaf de start van mijn nieuwe contract (ik meen 28 november) betaald voor ESPN, dit zou dus gecrediteerd moeten worden.

Ik hoop van harte dat jullie mij kunnen helpen, zoals gezegd, het duurt nu al zo lang en er lijkt maar geen oplossing te komen terwijl mij het nu maandelijks geld kost. 

 

Note: de overige zaken in mijn contract kloppen wel gewoon (kortingen op internet, tv, ziggo sport en viaplay) en ben ik tevreden mee 🙂.

 

 

 

 

Welkom @Hansh95 en goed dat je dit aankaart. Ook bedankt voor het invullen van je forumprofiel, waardoor ik alvast de notities door heb kunnen nemen. Ik zie dat er begin deze maand een terugbelafspraak met jou is gemaakt, omdat een collega op een terugkoppeling moest wachten. Heb je daar nog iets van vernomen toevallig?


@Frenk_  of @ andere moderator hier, goedemorgen,

 

Uiteindelijk heb enige dagen na het plaatsen van dit bericht op dit forum maar weer contact opgenomen met KPN. Uiteindelijk ben ik toen een aantal dagen erna wel weer teruggebeld en is mij het volgende verteld:

  • De laatste 2 maanden, waarin ESPN in rekening is gebracht, worden gecrediteerd.
  • Vanaf heden staat ESPN gratis op mijn account (12 maanden vanaf eind november 2022)

 

Nu heb ik dit weekend de factuur voor half januari tot half februari ontvangen en zie ik dat ESPN inderdaad tweemaal gecrediteerd is. Echter is ESPN nog steeds niet gratis op mijn account (elke keer wordt er gezegd “dit zie je over een paar dagen op je account” maar het komt er nooit te staan) en betaal ik komende periode gewoon weer het bedrag. Het volgende dient dus weer gedaan te worden:

  • Creditatie ESPN van half januari tot half februari
  • ESPN gratis op mijn account

 

Inmiddels heb ik al meer dan 11u met KPN gebeld om dit op te lossen, maar blijf ik dus telkens contact met jullie moeten zoeken. Ik hoop dat hier intern even met prioriteit naar gekeken kan worden, want dit is helaas geen doen zo en erg vermoeiend voor mij. 

 

Ik hoop dat u mij kan helpen en ik eindelijk er een streep onder kan zetten.


 


Dankjewel voor de update en jammer om te lezen dat het nog steeds niet goed gaat. Zelf kan ik dit helaas niet voor je recht zetten omdat dit om een regionale korting lijkt te gaan. 🙁