Skip to main content

Ik heb op 29 juni telefonisch contract gehad met KPN vanwege het verlengen van mijn glasvezel abbonement. Hierbij is mij een korting aangeboden en heb ik een samenvatting via de mail ontvangen. 

 

Aangezien ik afgleopen maand een hogere factuur heb betaald en mijn einddatum van mijn contract in mijnKPN niet was aangepast, vandaag nogmaals telefonisch contact gezocht met KPN om te informeren wanneer de verlenging ingaat. 

Wat blijkt nu; het aanbod wat toen is gedaan is nooit doorgezet en zou ook helemaal niet moeten kunnen?? WAT?? Ook zou de persoon die ik heb gesproken helemaal niet in het KPN systeem te vinden zijn?? Dit klinkt mij meer als een smoes om de korting niet te hoeven geven, want hoe kan het anders dat ik wel een mail met samenvatting heb ontvangen? Kunnen er mensen de telefoon bij KPN aannemen, in het systeem komen die er blijkbaar niet werken ofzo?? 

 

Nu kan mij slechts een treurig aanbod gedaan worden. Ik zou graag zien dat KPN zich aan zijn woord houd en de orginele beloofde korting, waar ik bewijs van heb, doorvoeren.

Kun je die e-mail hier plaatsen? 

(Wel jouw persoonlijke gegevens wegpoetsen.) 

En uiteraard jouw forumprofiel vullen. 


Ik heb de mail en het aanbod wat erbij zat als pdf als afbeelding toegevoegd (kan geen pdf uploaden hier). Gegevens in het profile zijn toegevoegd.

 


 


Allereerst zie ik "Hussel" staan. Dat is vreemd. Alle nieuwe abonnement of abonnementen die verlengt worden zijn al heel wat maanden TV+ abonnementen. Hussel is helemaal niet meer beschikbaar volgens mij.

En het ziet eruit als een nieuw abonnement. Geen verlenging. Nergens komt dat woord voor als ik het zo even lees.

En het is een "aanbod" als ik het goed begrijp. Waarvan de prijzen alleen geldig zijn (waren) op 29 juni. Op 1 of andere manier is dat aanbod niet bevestigd ofzo?


Allereerst zie ik "Hussel" staan. Dat is vreemd. Alle nieuwe abonnement of abonnementen die verlengt worden zijn al heel wat maanden TV+ abonnementen. Hussel is helemaal niet meer beschikbaar volgens mij.

En het ziet eruit als een nieuw abonnement. Geen verlenging. Nergens komt dat woord voor als ik het zo even lees.

En het is een "aanbod" als ik het goed begrijp. Waarvan de prijzen alleen geldig zijn (waren) op 29 juni. Op 1 of andere manier is dat aanbod niet bevestigd ofzo?

Dat werdt mij aan de telefoon vanochtend ook verteld, dat de mail wel zichtbaar is in de communicatie maar vervolgens niet is doorgezet als bestelling in het systeem door de medewerker(die volgens de medewerker aan de telefoon vanochtend niet terug te vinden is in het systeem?). Ik heb in het gesprek van 29 juni duidelijk aangegeven dat ik tevreden was met het aanbod en akkoord hiermee ging. Er is mij nooit iets verteld dat ik daarnaast nog contact zou moeten hebben opnemen? Het is dat ik vandaag contact op heb genomen anders zou ik er nooit achter zijn gekomen dat dit niet in gang is gezet (behalve de hoge facturen uiteraard).  


Ik vermoed dat de backoffice het gewoon niet geaccepteerd heeft. Die behandelen volgens mij alles nog een keer wat de mensen aan de telefoon afsluiten. Als het niet naar hun zin is, dan gaat het niet door.


Hoi @Schram89, volgens mij was dit een speciale actie. Alleen deze lijkt niet doorgezet. Is mij zo niet duidelijk of de actie niet klopt of dat er iets mis is gegaan. Ik wil je vragen om maandag even weer te bellen met 0800-0402 en dan te vragen naar de afdeling opzeggingen. Mijn collega kan dan meekijken naar het hoe en wat. Hoor graag hoe dat afgelopen is. 


Ik heb contact gehad met de afdeling opzeggingen. Volgens de persoon aan de telefoon zou de bestelling/aanbieding van 29 Juni ook zijn doorgevoerd en in het systeem staan maar komt deze niet terug in mijn profiel en wordt dus ook neit verwerkt in de facturen. 

Deze persoon heeft het doorgezet naar een andere afdeling intern met meer technische bevoegdheden en belt mij morgen terug na antwoord van die afdeling. 


Ik hoor graag als er weer contact is geweest. 


Vandaag teruggebeld door een andere kpn medewerker ivm een meldiing bij het klachtenkompas. Deze gaf aan hiermee aan de slag te gaan. Ik heb nu een mail ontvangen waarin staat dat de 12 maanden korting alsnog verwerkt is. Ik zie nu ook een nieuwe einddatum van het contract (10 augustus 2024) dus ga ervanuit dat het nu in orde is gemaakt. Ik ben benieuwd naar de eerstvolgende factuur.


Ik zie het inderdaad. Fijn dat het nu geregeld is. 

Mocht er nog weer eens iets zijn, laat het dan weten.