Skip to main content

Op mijn factuur staat 32,50 en een verleng korting van 7.50

Zou dus 25 gaan betalen. Maar tot op heden word er steeds 32,50 van de rekening gehaald

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Hallo @Ger69 ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 7,50 euro korting vanwege KPN-Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden


Hallo Noordzee

Deze korting staat wel op de factuur

Korting zolang het abonnement loopt -5,00

5G 2,50 5G - Korting zolang het abonnement loopt

-2,50 Gratis Onderling Bellen

Maar in mijn contract staat dat er ook een verleng korting  word gegeven. Maar die staat dan niet op de factuur, en betaal dus het volledige bedrag. Heb gekeken bij KPN hussel en kan nergens de verleng korting vinden 


Hoi @Ger69. Welkom op het KPN Forum. Gaat het om een Internet/TV of een mobiel abonnement? Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en eventueel het mobiele nummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Het mobiele nummer kan je kwijt in het ‘persoonlijke opmerkingen’ veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dat kan ik het voor je uitzoeken. 


Hallo Vikash

Bedankt voor je bericht

Heb de gegevens aangepast

Mvg Gerdie


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik stuur je zo een privébericht