Skip to main content

Goedemorgen KPN,

Ik ben nu twee facturen klant bij jullie, en heb een hussel abbonement.

Als voordeel heb ik gekozen voor de 6 maanden korting.

Ik heb als extra een zenderpakket, en spotify gekozen. Hier betaal ik extra voor, logisch.

Maar op mijn facturen staat nergens de korting en betaal dan al twee maanden het volle bedrag.

Wat gaat hier mis?

 

Mvg,

Jelle

Hallo @J3ll3, welkom bij KPN! 

Ben je al wel aangemeld voor Husselvoordelen? Aanmelden kan je eenvoudig zelf:

  1. Ga naar onze website voor het aanmeldformulier.
  2. Scroll even naar beneden en vul jouw gegevens in. Je kunt tot maximaal 10 telefoonnummers aanmelden voor 1 KPN huishouden.
  3. Vink ‘Ik ga akkoord met de voorwaarden’ aan. En klik op ‘Check aanmelding’.
  4. Je krijgt van ons een bevestiging per sms/e-mail als jouw aanmelding klaar is.

 

Mis je daarnaast ook nog de 6 maanden korting? Zo ja, dan lijkt het me goed als ik even mee kijk. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN? Jouw mobiele nummer en IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef even een seintje als je dit gedaan hebt.


Goedemorgen Denise,

 

Dank je wel voor je reactie.

Ik heb mij ingeschreven voor de "Hussel voordelen".

Mijn profiel is ook ingevuld 😃

 

Mvg,

Jelle


Ik zie dat je nog niet aangemeld was voor Husselvoordelen. Waarschijnlijk is jouw eerdere aanmelding niet goed gegaan. Ik heb je nu alsnog aangemeld voor Husselvoordelen. Je krijgt hiervan een bevestiging per sms.

Voor wat betreft de 6 maanden korting: deze staat gewoon op de factuur. Als je de specificatie van de factuur (vanaf bladzijde 2) bekijkt, dan zie je daar:

Hussel Internet 50 Mbit/s 44,00
Actiekorting eerste 6 maanden - 9,00
Extra tv-ontvanger

5,00

Interactieve TV met 1 tv-ontvanger 10,00
Eerste 6 maanden korting op Interactieve TV - 10,00
Pluspakket 6,99

 

Ik heb de actiekorting dikgedrukt. Het enige wat mist is de Entertainmentkorting van 5,-. Deze kreeg je nog niet omdat je niet aangemeld was voor Husselvoordelen. Vanaf nu krijg je ook de Entertainmentkorting. Op de volgende factuur gaat er dus 5,- vanaf.