Skip to main content

Goedemorgen, 

er wordt €7,50 te veel in rekening gebracht op de mobiele abonnementen.

in mijn KPN staat 1 x €15,- en 1 x € 25,49

op de factuur staat € 15, en € 32,99.

Graag corrigeren 

gr Robin

die 7,50 klinkt als korting en staat die niet apart gespecificeerd op de factuur?


Nee, die staat niet op de factuur 


Hallo @Robinnina 

Is het mobiele abonnement wel aangemeld voor de Hussel voordelen? De korting krijg je alleen als het mobiele abonnement geregistreerd is op hetzelfde adres als een Internet Thuis abonnement.

Dat kan je controleren en zonodig regelen via https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm


Abonnement is al 10 jaar oud. 1 juni is het alleen gewijzigd. Korting zat er altijd op. Mijn KPN geeft het juiste aan. Factuur niet.


Waarom wordt het niet opgelost en krijg ontvang ik van die rare vragen?


Ik ben klant, net zoals jij, en ik probeer je te helpen. Voor directe hulp door KPN moet je bellen met klantenservice op 0800-0402 (gratis). Hier op het forum helpen klanten elkaar met kennis en ervaring. Pas later (meestal na 1-2 dagen) komt er een KPN medewerker langs om zonodig te helpen.

Wat is er op 1 juni gewijzigd? Heb je het abonnement “verlengd” ?


O sorry Ruud, ik begreep het niet. Normaal contact krijgen is lastig tegenwoordig. Ik ga bellen 


Hoi @Robinnina, het klinkt inderdaad alsof er een korting ontbreekt. Op het forum helpen klanten elkaar en als het nodig is zijn wij moderators er om bij te springen. Als het druk is kan het wat langer duren voor wij ons gezicht kunnen laten zien (zoals je merkt). Telefonisch contact is dan de snelste optie, heb je via die weg inmiddels contact gehad en is het daar opgelost?

Als we via deze weg nog met je mee kunnen kijken horen we het graag.


nee, er is nog geen contact geweest.

welk nummer moet bellen, of kunnen ze mij anders bellen?


Hallo @Robinnina , dat vertelde ik afgelopen vrijdag al:

Ik ben klant, net zoals jij, en ik probeer je te helpen. Voor directe hulp door KPN moet je bellen met klantenservice op 0800-0402 (gratis).

Hiervoor bereikbaar op werkdagen van 08:00 tot 20:00 uur, op zaterdag tot 17:00 uur.

Moderator @Jasper kan ook voor je kijken, maar dat wordt op z'n vroegst morgen (indien hij dan dienst heeft). Plaats daarvoor je gegevens in jouw Forum profiel. Gebruik de velden met (Privé) erachter, die zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers.