Skip to main content

Hi,

In oktober dit jaar heb ik een mail en een flyer gekregen waarbij vermeld werd dat er korting is wanneer je bij KPN blijft. Inmiddels bijna 3 maanden verder en betaal nogsteeds het oorspronkelijke bedrag... Er stond dat je hier niks voor hoeft te doen, maar wanneer gaat dit nu daadwerkelijk in? 

Hoi @Wessell 

Welkom op het Forum van KPN.

Dat is uiteraard niet de bedoeling!
Maar deze korting gaat vaak automatisch in zodra je huidige contractperiode te einde komt, deze datum kun je terug zien binnen Mijn KPN.

Maar een KPN Moderator zou voor jouw op de achtergrond even kunnen gaan kijken, hoe dit in jouw geval zit? En per waneer deze korting in gaat?

Vul daarom alvast je forum profiel volledig in, denk hierbij aan:

  • Klantnummer
  • 06-nummer
  • Geboortedatum
  • Postcode en huisnummer
  • En in het veld “persoonlijk opmerkingen” zet je de laatste vier cijfers van je bankrekening neer.

Deze gegevens zijn alleen voor jezelf en een moderator inzichtelijk.
Zonder deze gegevens kan een moderator je helaas niet helpen!

Hou er wel rekening mee, dat het enkele dagen kan duren (zeker nu met de Kerstdagen voor de deur), dat een moderator je hierbij gaat helpen, is het niet druk op het forum dan kan dit uiteraard eerder zijn.

Ik wens je alvast fijne feestdagen toe!!


Bedankt voor uw reactie! Mijn profiel is inmiddels aangevuld. 

 

Tevens zag ik dat de einddatum van het contract 1-11-2023 is geweest.


Hi @Wessell,

Ik zie dat je ook vanaf 1 november 12 maanden lang korting ontvangt, en dus niet de normale abonnementsprijs betaalt. Als je de facturen bekijkt zie je dit terug. De korting is echter €10,- lager dan voorheen, maar nog steeds aanwezig 😊


Goedemiddag,

Het klopt inderdaad in factuur van afgelopen maand. Als ik het goed heb is dus per 1nov het eerste jaar met korting is verlopen en zou ik het oorspronkelijke bedrag van betalen, waar nu dankzij deze korting dus weer €10,- van af is. 

Echter stond in de folder en email een bedrag van €45 voor internet+tv. Ik was dus in de veronderstelling dat ik dit bedrag zou gaan betalen. En dat dit dus de 'lekker blijven zitten' actie was.

 


Nee @Wessell, je krijgt niet €10,- korting nu, maar €10,- korting minder dan vóór 1 november. Als je op het 2e blad van je factuur kijkt, zie je daar zowel bij internet als bij tv een regel met actiekorting eerste 12 maanden, daarmee kom je precies uit op €45,- per maand 😉 Viaplay en het opnemenpakket zijn extra diensten, dat bedrag komt er dus nog bij!


Bedankt! Daar had ik inderdaad geen rekening mee gehouden 🙂 Dat verklaard het inderdaad.

Bedankt voor de snelle reacties.


Graag gedaan, fijne feestdagen!


Bedankt! Daar had ik inderdaad geen rekening mee gehouden 🙂 Dat verklaard het inderdaad.

Bedankt voor de snelle reacties.

 

Hoi @Wessell 

Fijn en prettig dat alles je nu duidelijk is geworden, met door de uitleg van moderator @Maja_ !
Fijn om op deze wijze Kerstavond in te gaan!

Wens je fijne 🎄 Kerstdagen 🎄 en een mooi ✨ Oud & Nieuw ✨ toe!!