Skip to main content

Onlangs mijn abbo bij KPN verhuisd, alles bleef hetzelfde, zelfs de apparatuur moest mee en daarna blijkt dat je abonnement toch is g wijzigde blijkbaar, want de korting die ik kreeg zou blijven zolang dit abonnement zou blijven. Wat is er aan mijn abonnement gewijzigd waardoor de korting nu is verdwenen. Ik vind dit niet juist.

Over wat voor abonnement gaat het? Een mobiel abonnement? Of een thuis abonnement? 

En welke korting kreeg u?


Het is een husselabonnement. Tv internet en telefoon.

 


En de korting kwam door omzetten van Telfort naar de hussel van KPN

 


Een thuis abonnement dus.

Wat verstaat u onder:

Onlangs mijn abbo bij KPN verhuisd

Bent u zelf verhuisd? Op een ander adres gaan wonen?

Of heeft u het abonnement aangepast? Of aan laten passen door een KPN medewerker?


Ik ben zelf verhuisd en dan is er een kpn medewerker nodig om het glasvezelkastje te plaatsen. Hij sluit ook je tv aan en pc door een kabel te trekken door de leiding. Daar betaal je dan ook voor.

het abonnement is niet gewijzigd


Hmmm... dan zou de korting moeten blijven bestaan lijkt me. Vult uw forumprofiel in als u dat nog niet gedaan heeft. Hopelijk reageert hier dan snel een KPN medewerker. 


@geveka heeft u de verhuizing zelf via Mijn KPN doorgegeven? Ik heb vanwege mijn aanstaande verhuizing juist een half jaar korting kunnen kiezen.  Heeft u dat soort opties kunnen kiezen? Korting of 2 Superwifi punten kado, mogelijk speelt dat nog mee. Uiteraard  moet ik nog afwachten of het echt zo gaat zoals het is bevestigd.

Ook u zou een bevestigings email bericht moeten hebben ontvangen met een overeenkomst en bevestiging van alle zaken.


Hoi @geveka en welkom op het forum! Ik zie dat de community je al geholpen heeft en dat je je profiel aan hebt gevuld, super. 😄 Ik heb gekeken en ik zie dat je op 14 mei een bevestiging van de verhuizing hebt ontvangen. Daarin staat je contract met de tarieven, en daar zie ik ook dat er geen extra korting actief is. Onderaan het prijsoverzicht staat: 

De korting is bij deze wijziging dus wel komen te vervallen. Ik zie echter ook dat je gratis twee SuperWifi punten hebt gekregen, dus van die verhuisactie heb je gelukkig wel gebruik kunnen maken. 🙂