Skip to main content

Beste meneer, mevrouw,

Van de week kreeg ik een mededeling vanuit KPN dat ik het komende jaar blijf profiteren van KPN Internet en TV voor slechts 35,- per maand. Echter op de factuur die ik gisteren ontving, is deze korting niet verwerkt. Daar betaal ik nu het volledige maandbedrag zonder korting.

Krijg ik nog een creditnota? Is de korting nog niet correct verwerkt?

Ik hoop spoedig van u te horen.

Bij voorbaat dank.

De faktuur wordt ruim een week van te voren al gemaakt dus dat van die korting klopt dan wel. Ik heb alleen mn twijfels over het aanbod wat je hebt gehad.  Kpn doet niet aan aktief klanten benaderen met kortingen zover ik weet. Kan je een screenshot plaatsen van die aanbieding? Uiteraard wel even de persoonlijke gegevens weghalen. 


Deze flyer heb ik ontvangen via PostNL en netjes geadresseerd:

Buitenkant van de flyer

Binnenkant:

Binnenkant van de flyer

 


Hallo @Jelle79 

 

In de flyer staat dat je nog een bevestigingsmail krijgt, heb je die ook gehad?


Hi @GeSp 

Dit had ik inderdaad over het hoofd gezien. Heb er nog geen mail over ontvangen. Ik hoop spoedig! Is een mooie aanbieding! 😊


Bijzonder dat er nog geen reactie van een KPN medewerker in dit topic is.


@Nick83 Ja, heel vreemd dat het zo stil blijft. En ook dat in ene alle andere reacties weggehaald zijn. 


Een en ander blijkt verplaatst te zijn, beetje vreemd…

 


Excuses! Ik dacht dat er al meer duidelijkheid was naar aanleiding van het bericht van @GeSp. Dit blijkt niet het geval.

 

De korting is inderdaad niet verrekend op de factuur van april. Maar geen zorgen, je hebt de korting nog een jaar gekregen. Op de factuur van mei wordt de korting voor de periode van 13 april tot en met 12 mei achteraf verrekend. 


Vanmorgen heb ik dan de bewuste mail van KPN ontvangen over het verlengen van de korting met nog 12 maanden. Dus alles lijkt nu op orde te zijn inderdaad!