Skip to main content

Door eigen verkeerde inschatting heb ik internetsnelheid laten veranderen voor afloop van kortingsactie van 9 maanden. IPV €40 voor 1GB mag ik nu €50 betalen voor 200Mb. Weer gebeld, sorry er is iets fout gegaan, bel over twee dagen terug dan kunnen we het herstellen. Vanmorgen gedaan, weer excuses en zou nu door ander persoon op de achtergrond hersteld worden, medewerker kon het niet. Nieuwe factuur ontvangen met andermaal zelfde maandbedrag van €50.  Ik dacht dat we in het Nederlands communiceerden, maar blijkbaar was het een soort Zweeds of zo. Ik begrijp niet waarom ik twee keer een half uur moet bellen, met zelfde resultaat: staat nog steeds op 200Mb en kost €10 meer. Ben ik nou zo achterlijk of zijn zij zo slim. Volgend jaar maar weer overstappen eventueel, maar ben bang dat alle providers met zelfde virus besmet zijn: klanten binnen hengelen en dan service op standje goedkoop. 

Daarnaast was ik na wijziging mijn extra WiFi naam kwijt, waardoor alle Google apparatuur geen verbinding meer had. Leuker kunnen we het niet maken😒

De korting hoort bij een bepaalde snelheid. Zodra je de snelheid veranderd vervalt de korting en is ook niet meer toe te voegen. Dit staat ook in de algemene voorwaarden. Hier vind je een soortgelijke geval. Het lijkt er dus op dat die korting niet meer terug komt.


Hoi @Weerd12, de korting is inderdaad gekoppeld aan de snelheid. Als je de snelheid aanpast blijft de korting, want dat is veranderd. Daar kunnen we niets aan veranderen.

Wat betreft het Extra Wifi netwerk, dat is raar. Een wijziging van de snelheid heeft daar geen invloed, dus dat is iets anders. Heb je al in jouw modem gekeken bij de Wifi instellingen, hoe het daar staat?


Hoi @Weerd12, de korting is inderdaad gekoppeld aan de snelheid. Als je de snelheid aanpast blijft de korting, want dat is veranderd. Daar kunnen we niets aan veranderen.

Wat betreft het Extra Wifi netwerk, dat is raar. Een wijziging van de snelheid heeft daar geen invloed, dus dat is iets anders. Heb je al in jouw modem gekeken bij de Wifi instellingen, hoe het daar staat?

Dat is begrijpelijk wat betreft aanpassen snelheid, maar aan de voorwaarden heb ik niet gedacht. Dat had de medewerkster die ik aan de telefoon had mij ook kunnen melden. Gelukkig werken er ook aardige, slimme mensen bij de KPN winkel in Alkmaar en zij hebben het netjes afgehandeld. Dikke pluim. 

 

Extra WiFi netwerk heb ik inderdaad kunnen oplossen door in te loggen in modem. Het netwerk stond er nog wel, maar was niet zichtbaar op apparaten. Door het uit en weer aan te zetten werkte het weer.  In een andere feed heb ik mijn verbazing al uitgesproken over de MijnKPN app, die op ipad om beheerders wachtwoord vraagt, die op mijn iphone wel geaccepteerd wordt en op ipad niet. Maar dat is ander verhaal. Het snelheid/netwerk punt is weer opgelost en kan afgesloten worden. Dank voor medewerking, met name personeel in Alkmaar. Les geleerd: niet meer bellen, de vakbekwaamheid laat te wensen over.


Reageer