Skip to main content

Vorig jaar klant geworden bij KPN daar ze een leuke glasvezel aanbieding hadden voor 1 jaar dus wilde het wel proberen wat opstart problemen en kinderziektes maar werd beter, nu zou mijn abonnement op 18 januari aflopen dus ging met black friday of er wellicht nog andere leuke deals waren . 

Ziggo bood 1 jaar interrnet en tv aan met 50% korting wat mij toch weer zou schelen daar je nu toch een beetje op de kosten moet letten,  toch ook maar even inloggen in mijn kpn omgeving om te kijken wat ik nu precies had en wat Ziggo aanbood  en onder mijn diensten kreeg ik tot mijn verbazing opnieuw de mogelijkheid mijn abonnement met 1 jaar te verlengen met 50% korting en ook nog eens sneller internet en als klap op de vuurpijl 2 maanden ESPN en 3 Maanden HBO

dit was een deal breaker en heb ik dan ook direct gekozen scheelde toch weer een overstap 

Zogezegd zo gedaan en kreeg ook netjes een mail op 25 november met de nieuwe kosten overzicht, 
en werd er zelfs een nieuwe NTU opgestuurd en is deze ook nog eens op 5 december door een monteur geĂŻnstalleerd, op 10 december wordt ik zelfs nog gebeld door kpn of alles naar wens is verlopen

Nou top zover zou je zeggen  !

Maar dan !!!

vorige week een email van KPN met de melding u korting verloopt binnenkort voor hussel internet dus gaat u per februari het volledige bedrag betalen , Vreemd want ik had toch een nieuwe korting gekregen dus direct contact opgenomen  met de klanten service krijg een vriendelijk meisje aan de lijn en gevraagd hoe het kon dat ik deze mail kreeg daar ik naar mijn inzien een nieuw contract had meisje was vrij nieuw en begreep niet helemaal hoe ze dit na moest kijken in de systemen en vroeg of ze mij later terug kon bellen geen probleem , echter na 2 dagen geen telefoontje zelf opnieuw contact gezocht en kreeg een jonge man aan de telefoon, verhaal uitgelegd en eerste opmerking die ik kreeg was mijnheer dat is onmogelijk dat het abonnement heeft kunnen verlengen daar de actie niet voor vaste klanten gelde ik zou dan waarschijnlijk op een andere site een nieuw abonnement hebben afgesloten, nee sorry dit was echt in de mijn kpn omgeving en ik hoefde ook geen adres gegevens of dergelijke op te geven ,antwoord was nee meneer het kan echt niet wat u zegt we hebben allemaal checks in het systeem en u order zou direct gecanceld worden ? een gesprek was niet te voeren dit was zijn stand punt , begon nu aan mijn zelf te twijfelen en het gesprek beëindigd toch even mijn mail door spitten en ja hoor bevestiging van 25 november met kosten overzicht heb ik toch echt ,dus opnieuw contact met de klanten service, nu vriendelijk meisje en opnieuw verhaal uitgelegd, zei was erg meegaand en ging in de systemen zoeken en vond zelf ook de mail van 25 november , na het bekijken van de kosten overzicht pdf kon ze ook niet anders dan bevestigen dat het er echt staat dat ik opnieuw 1 jaar heb afgesloten met de korting, maar ze wist niet waarom ik dan pas de mail kreeg dat hij zou vervallen, ze ging het overleggen met een teamleider daar ze er niet uitkwam , netjes in de wacht gezet en kwam na ongeveer 10 minuten terug met het antwoord mijnheer u heeft helemaal gelijk en er zijn zelfs meerder klanten geweest die het zelfde als u hebben , probleem zat in het systeem die bij ons op black friday overbelast was en heeft u een korting gehad die u eigenlijk niet aangeboden had mogen krijgen, we trekken deze korting dan ook in , waardoor u gewoon het volledige bedrag moet gaan betalen,     huh sorry maar dat is een vreemd verhaal in de omgeving stond gewoon 50% korting niks geen crashes of belasting van de systemen, en mocht dit wel zo zijn dan had kpn ruim 2 maanden de tijd gehad om een mail in de ronde te gooien dat er een fout was opgetreden ,   ook heb ik niet meer de mogelijkheid om over te stappen naar b.v ziggo met de 1 jaar aanbieding daar deze ook alleen maar met black friday gold en nu inmiddels maar 3 maanden korting is ,   dit is gewoon niet juist en hiervoor moet KPN gewoon de verantwoording nemen door te leveren wat is afgesproken  

 

met vriendelijke groet,

Michael 

 

 

 

 


bovenstaande staat nog steeds in mijn KPN omgeving 

maar nee hoor meneer dat is echt niet mogelijk u gaat gewoon de volle mep betalen 

Klantenservice neemt je gewoon niet eens serieus , met opmerking MENEER ik maak opnieuw notitie dat ik u DUIDELIJK heb gezegd dat het onmogelijk is dat u een verlenging met Blackfriday heeft gedaan in de KPN omgeving 

 

Echt Asociaal

 

 


Nou zo asociaal is het niet. Ik heb dit ook echt nog niet eerder gezien in mijnkpn. Je kunt het abonnement namelijk niet verlengen. Een moderater gaat hier reageren maar de kans dat je krijgt wat er staat is heel klein.


Hoi Joep1965 bedankt voor je reactie 

Maar dat is dus ook het probleem iedereen zegt dat het niet kan maar dit is toch echt mijn KPN omgeving wat je bovenstaand ziet, ook heb ik op 25 November een ordernr gehad zie ook mijn nieuw bij gesloten screenshots 

Gaat mij gewoon om principe , dit is mij aan geboden,

en ja er kunnen fouten gemaakt worden maar op 2 januari kreeg ik alleen een mailtje met u korting gaat verlopen , en dat is de mail geweest waarop ik contact zocht met kpn om te vragen hoe het nu zit , 

en in een telefoon gesprek van de week was er ook duidelijk gemaakt dat ik niet de enigste klant was waar dit was gebeurd en werd afgegaan als een technische storing bij KPN door drukte met black friday

als dit zo was had een mail wel zo netjes geweest als er is een storing geweest en hierdoor heeft u een verlenging kunnen doen die net mogelijk was , waardoor wij hem helaas moeten annuleren, voor het ongemak kunnen wij u een korting van (zeg maar wat) aanbieden voor een periode van (zeg maar wat)

en ja dan vind ik het asociaal ,

 

 

 

 

 


 


Net als jij zijn wij ook klanten van kpn, @handjebij en kunnen niet beoordelen of een nieuw abonnement, verlenging of welke afspraak dan ook, wordt gegund en nagekomen.

Alleen de moderatoren van dit forum kunnen de abonnementsgegevens en afspraken bekijken. Hoewel ik er vanuit ga, de gemaakte afspraken leidend zijn, is het toch verstandig het profiel in te vullen, zodat een moderator dit verder voor je kan nakijken en oppakken. 


Hoi @handjebij, welkom op ons forum! Ik kan hierin niet meer dan mijn telefonische collega's maar ik zie dat je ook al een klacht ingediend hebt hierover. Je kunt dit het beste met mijn collega's verder bespreken.