Skip to main content

Ik heb een jaar lang internet en tv abonnement bij kpn gehad, en dat was een aanbieding voor € 35,-  per maand.

Op 17-05-2023  was de eind datum. Ik heb toen schriftelijk van kpn de keuze gekregen dat kpn het abonnement  zou verlengen met weer een korting . Dus dan betaal ik weer een jaar lang 35 euro.

Het contract zou dus met een jaar verlengd worden voor € 35- per maand.

Nu heeft kpn op Woensdag 24 mei 2023 toch € 67,50 van mijn rekening via automatische incasso gehaald.

Dit bedrag moet dus € 35,- zijn.

Gaarne een reaktie,

 

Hi @John 72 en welkom op het forum! 

Als je abonnement verlengd wordt wijkt de prijs van je eerste factuur meestal af. Het is dan een berekening van de periode van je oude abonnement en je nieuwe abonnement die je een maand vooruit betaalt.
Als je op de tweede pagina van je factuur kijkt dan zie je daar de periodes waar het bedrag over berekend is samen met de diensten in je abonnement. Staat de korting er daar wel op? 

Mocht het niet duidelijk te zien zijn daar, plaats hier dan een afbeelding van de tweede pagina van je factuur. Poets hierbij eventuele privégegevens weg. 🙂 Dan kijk ik met je mee! 


 


Dankje! Hmmm, geen korting te bekennen daar. Stond deze wel op de bevestiging die je had ontvangen nadat je de bestelling had geplaatst? 

Wil je ook je forumprofiel zo volledig mogelijk aanvullen en hier een seintje geven wanneer dit is gedaan? Dan kan ik uitzoeken hoe dit zit.
Ook wil ik je vragen om hier een foto te plaatsen van het bericht dat je had ontvangen over de 12 maanden korting als je opnieuw verlengt. Dan kan ik aan de slag! 

 


Zie kaartje @GerritS76 


 


@John 72 Ik zou even dit bericht bewerken en de afbeelding waarop je adres staat, verwijderen aangezien het een openbaar forum is en iedereen dit kan zien. Het beste is dan om de afbeelding eerst te bewerken zodat je gegevens niet zichtbaar zijn, zoals:

 

Wat @Sanne_M bedoelde is of je even je Forum Profiel kunt invullen met de juiste informatie, dit doe je via deze link.


Ik mijn forum profiel ook ingevuld zoals gevraagd.


Dankjewel @John 72! En jij ook @GerritS76 voor het opletten. 😄

Ik heb gekeken en ik zie dat de korting actief is, die is op 17 mei ingegaan. Ik vermoed dus dat die korting en de factuur elkaar net misgelopen hebben, dus op de volgende factuur zou je de teveel betaalde kosten automatisch terug moeten krijgen en moet je ook de korting terugzien voor de komende maand. 

Je factuur komt over 2 dagen, dus wil je dan controleren of alles klopt? Mocht er dan nog iets niet goed zijn, trek hier dan gerust weer aan de bel! 


Ik heb helaas hetzelfde probleem met KPN.

(zelfde email en kaartje in de brievenbus)

 

Hier is al een topic voor aangemaakt, helaas is er nergens een korting te zien op de 1e en 2e factuur nadat het contract door KPN is verlengd.

(dit is geen topic kaping, maar een opmerking)


19 juni is geweest, dus ik heb voor de zekerheid op de factuur gekeken en ik zie dat de korting er nu op staat, ook voor de maand mei nog. 🙂 
Dat is gelukkig dus toch goed gekomen! 

Mocht je toch nog vragen hebben, laat het hier gerust weten! Mocht je voor nu geen vragen meer hebben, maar in de toekomst wel, dan kun je altijd weer een topic starten hier. 😄


Geweldig Sanne , heel hartelijk bedankt 😃