Skip to main content

Beste,

Sinds deze maand ben ik klant bij KPN en neem ik een Hussle dienst af. Nu is de eerste termijn afgeschreven maar zie ik dat de kosten voor mijn mobiel niet klopt (factuur 1222572091). Dit zou €17,50 moeten zijn maar er is €22 betaald. Zo te zien zijn de kortingen niet verrekend. Via google kwam ik erachter dat ik zelf de korting moest aanvragen (best raar, ik heb een contract met kortingen getekend dus ik zou dit niet zelf hoeven te doen). Dat is inmiddels gebeurd en ik hoop dat het nu komende maand wel goed gaat. Echter heb ik nog wel €5 teveel betaald. Hoe wordt dit verrekend? Wordt dit verwerkt op de factuur voor komende maand of wordt dit teruggestort.

Daarnaast lijkt het erop dat ik ook nog teveel betaald heb voor mijn internet (factuur 11228900206). Dit zou €42.99 per maand zijn (inclusief kortingen). Echter heb ik €47.99 betaald (exclusief Periode 08 jul t/m 08 jul). Zouden jullie dit ook nog kunnen nalopen en corrigeren?

Welkom op het forum @Greenday1990! Ik snap je vraag heel goed. Afspraak is afspraak. Gelukkig is er een reden waarom je dit ervaart. 

Op het moment dat je abonnement ingaat wordt ook de eerste factuur aangemaakt. Het toevoegen van de korting gaat via een “bestelling” binnen het abonnement. Alleen is deze vaak een dag na het aanmaken van de factuur klaar. Hierdoor staat de korting nog niet gelijk op de eerste factuur. 

Wel krijg je straks op de volgende factuur de juiste korting Ook krijg je korting die deze maand ontbrak. Excuses voor de verwarring. Maar gelukkig hoef je dus zelf niks meer te doen en loopt vanaf de volgende factuur alles goed. 


Bedankt voor de informatie! Dat maakt een hoop duidelijk :D