Skip to main content

Gisteren 13 mei 2023 Videoland Plus afgesloten om uit te proberen en vanwege kortingsactie: ‘Nu tijdelijk vanaf 4,99 per maand.’

Maar bij afsluiten werd reguliere prijs van 8,99 per maand aangegeven. Graag maak ik gebruik van kortingsactie. Is dit door KPN nog te corrigeren voordat factuur volgt, of moet ik factuur afwachten?

Met vriendelijke groet, Ronald

Hoi @RonalddO, welkom hier.

Ik ben eens mee gaan kijken. Maar ik zie de korting ook niet terug bij mij. Heb je een screenshot of iets van de actie? Dan kan ik eens meekijken. 


Ik kijk even mee. Heb hetzelfde probleem.


Dit is via MijnKPN afgesloten toch? 

Je betaalde nog niet voor andere entertainmentpakketten? Want dat is ook een voorwaarde namelijk. 


Hi Bart, Dat is alleen bij de Spotify aanbieding. Bij de aanbieding van Videoland zijn verder geen voorwaarden van toepassing, tenminste ik kan ze niet vinden.


De Spotify actie geldt inderdaad alleen als je nog nooit eerder een betaald Spotify abonnement hebt gehad. 

En voor de rest geldt: betaal je al voor een entertainmentpakket, dan geldt de actie ook niet. 


Was even vergeten om mijn eigen topic te volgen, dus hierbij mijn reactie.

Dit scherm krijg ik na de e-mail over mijn entertainmentupdate van mei.

Via MijnKPN heb ik videoland plus toegevoegd. Ik heb niet eerder een (betaald) entertainmentpakket gehad.


Volgens mij krijgt iedereen dezelfde email. Maar gelden niet alle acties in die email voor alle klanten... iets met kleine lettertjes denk ik…

Zo staat er bij mij ook gratis Pluspakket en opnemen bij. Terwijl ik dat al heb. Ziet er dus uit als een algemene mailing.


Ik zie dat je 2 pakketten hebt aangezet. Allebei met een aparte bevestiging. Voor het Pluspakket heb je wel de korting. Voor Videoland niet. Kan zijn dat je maar 1 pakket mag kiezen. Durf ik zo niet te zeggen. Ik heb daarvoor navraag gedaan. Je hoort van mij als ik duidelijkheid heb. 


@Bart_Z Het klopt dat ik 2 pakketten aangezet heb. Daar zat zo'n 20 minuten tussen.

Ik heb eerst Videoland aangezet, toen kreeg ik geen korting. Ik heb nog gekeken of ik deze weer uit kon zetten en daarna weer aan (voor de korting), maar dat is onmogelijk. Daarom ook de vraag in dit forum.

Ik zag dat er nog meer keuzes waren en heb toen het Pluspakket aangezet, met korting. Ik kreeg geen geautomatiseerde afwijzing, dat het niet was toegestaan om meer dan 1 keuze te maken via deze entertainment actie/kortingspagina. Ook stond niet bovenaan de actiepagina dat je maar 1 keuze mag maken.


Zoals ik het nu heb begrepen mag je inderdaad meerdere keuzes maken als je nog niet voor dat pakket hebt betaald op een eerder moment. Dat is bij jou niet het geval dus zou je bij mijn weten de korting voor Videoland moeten krijgen. Collega's van mij kijken daar nog naar. Je hoort nog weer van mij als ik meer weet. 


Ik heb een reactie ontvangen. Mijn collega heeft er naar gekeken en de korting is toegevoegd. De gemiste korting voor Videoland vind je op de volgende factuur in mindering.