Skip to main content

Hoi, 

Momenteel ben ik een tevreden klant bij Ziggo voor mijn internetverbinding, maar ik overweeg een vierde mobiel abonnement af te sluiten.

Ik heb al drie mobiele abonnementen bij KPN en overweeg nu een vierde abonnement toe te voegen, (zakelijk) samen met een duo sim-optie. Voordat ik deze beslissing neem, zou ik graag willen weten of er eventuele kortingsmogelijkheden zijn voor bestaande klanten die al andere diensten van KPN afnemen.

Als er mogelijkheden zijn voor een aantrekkelijk aanbod, zou dat mijn beslissing om voor KPN te kiezen zeker vergemakkelijken.

Alvast bedankt voor uw tijd en hulp.

Hallo @Mariska swier ,

Je klinkt als een zakelijke klant. 

Dan kunnen we je hier niet helpen. 

Bij KPN houden ze van helderheid en gemak. De zakelijke klanten hebben andere behoeftes en interesses dan de privé gebruikers. Daarom hebben ze voor ondernemend Nederland een eigen forum: Zakelijk KPN Forum. Hier kunnen ZZP-ers en MKB-ers hun ei kwijt. 

Even bellen naar 0800-0403 is ook mogelijk. 
 

Wat betreft bestaande particuliere abonnementen: Ben je de contractdatum voorbij?, dan kun je verlengen en dat is altijd voordeliger dan jouw huidige abonnementen. Want die zijn verhoogd met een inflatiecorrectie. 


Hallo @Mariska swier, de aanbiedingen voor een extra mobiel nummer zijn voor reeds bestaande consumenten en kleinzakelijke klanten gelijk aan die voor een geheel nieuwe klant: Mobiele abonnementen KPN. Daarnaast als je al mobiele abonnementen afneemt gelden de combivoordelen

Voor enkel mobiele abonnementen gelden de volgende voordelen:
 

  • Onderling gratis bellen
    Als je 2 (of meer) mobiele abonnementen hebt
  • MB's delen
    Meerdere KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres? Dan deel je makkelijk MB’s met elkaar

Indien je ook internet bij KPN afneemt naast mobiele abonnementen dan krijg je extra korting oplopend tot €7,50 bij een Unlimited mobiel abonnement. 

Mocht je nu een zakelijke klant zijn, dan geldt het volgende:

De zakelijke klanten hebben andere behoeftes en interesses dan de privé gebruikers. Daarom hebben ze voor ondernemend Nederland een eigen forum: Zakelijk KPN Forum. Hier kunnen ZZP-ers en MKB-ers hun ei kwijt. 

Even bellen naar 0800-0403 is ook mogelijk.