Hoi
Op mijn factuur staan er kosten voor gemiste oproepen in de periode dat ik in de VS was. Geen voicemailberichten ontvangen (ik gebruik trouwens Visual Voicemail op de iPhone) dus dat kan het niet zijn, denk ik. Ik heb alle gesprekken op mijn telefoon gecontroleerd en dat waren inderdaad allemaal gemiste oproepen.
Het gekste is dat ik voor dezelfde gesprekken ook nog dubbel betaal: voor het bellen én ontvangen in het buitenland (zie bijlage)! Hoe kan dat?
Bij de gesprekken van een paar seconden kan ik het nog wel begrijpen als het inderdaad doorschakeling naar de voicemail was zonder dat de beller een bericht heeft ingesproken (maar nogmaals, bij Visual Voicemail zou het niet moeten gebeuren) maar bij de gesprekken van 1:27 min of 1:42 begrijp ik het helemaal niet. Het lijkt alsof ik moet betalen voor de tijd dat mensen wachten tot ik opneem maar zo lang? En ook nog dubbel gefactureerd?
Gelukkig gaat het dit keer om maar 10 euro maar ik wil in de toekomst wel bereikbaar zijn zónder dat ik moet betalen voor gemiste oproepen. Op mijn tweede nummer bij Odido heb ik het nooit eerder ervaren.
Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt