Skip to main content

Hallo, kan iemand mijn eens vertellen wat dit woord ( herindienstelling ) betekend? 
 

Want dat staat ineens bij mijn op mijn rekening. Of ik even €33 wil betalen.  Ik heb wel een idee wat dit betekend maar zover als ik weet zou je toch eerst afgesloten moeten zijn geweest? En dat gedeelte heb ik blijkbaar gemist. Want ik ben nooit afgesloten geweest laat staan herindienstelling nodig gehad. 
 Het enige wat ik al geruime tijd probeer is om de onbeperkte bellen naar vast en mobiel €16 per maand met je vast toestel eraf te laten halen. Nou weet ik niet wat er aan de hand is met KPN maar dit wil niet echt lukken blijkbaar. Hoe moeilijk moet dit zijn. En verder ben ik al vanaf 2015 contract vrij bij KPN en wilde dus eens weten wat de mogelijkheden waren als ik een nieuw contract zou aangaan. Nou ik krijg het idee dat ze het wel goed zo vinden bij KPN. Want ik betaal €101.59 in de maand maar volgens hun krijg ik best veel gratis. Lijkt mijn ook mooi maar volgens mijn betaal ik alles dubben gezien de hoogte van de rekening. Ik heb kpn compleet en krijg dat spotify gratis beveiliging gratis 2de ontvanger gratis en pluspakket ook gratis. Maar als ik ga rekenen dan betaal ik alles gewoon maar volgens kpn is dit gratis. Daarom kpn. WAAROM MOET IK DAN €101  ELKE MAAND BETALEN VOOR ALLEEN KPN GLASVEZEL? En waarom is het zoveel moeite om die €16  van mijn vast toestel af te krijgen? 

Wel krijg ik elke maand weer een idioot hoge rekening van jullie. KAN DIT NIET ANDERS? 
 

bedankt. 
 

Maarten en teleurgestelde contract vrij klant  

Op pagina 2 van de factuur staat gespecificeerd wat u betaald voor welke dienst(en). Klopt dat niet met wat u afneemt, kunnen we ( medeklanten) met u meedenken als u een overzicht daarvan hier kunt en wilt plaatsen.


Ja bedankt maar lezen gaat me best goed af. En aangezien jij blijkbaar op de hoogte bent van de rekeningen dan mag je mijn eens uitleggen wat ik allemaal gratis heb? En dan vergelijken met wat ik betaal. Kijken wat ik dan zou betalen voor kpn compleet. Ik denk zelf dat dit wel een heel erg beetje teveel is maar steeds als ik iets wil veranderen kan dat niet of beloven ze dat je dit gaan aanpakken maar er is tot op heden niks veranderd. En ik ben al vanaf 2015 contract vrij bij jullie. En om dit over te zetten naar een nieuw contract schijnt ook moeilijk te zijn. Want nogmaals tot op heden nog niks veranderd laat staan dat de kosten die ik nu maak ( €101.35 per maand ) al minder zijn geworden. Nee in plaats daarvan heb ik nu een mobiel contract van 2 jaar en een iPhone 13 pro erbij gekregen en nu heb ik die ibijna een half jaar. En nu komt de 14 pro uit en krijg ik nog €500 terug voor een iPhone 13 pro  terwijl ik daar een half jaar geleden nog €1145 voor moest betalen bij KPN.  Lekker voordelig zo lust ik er nog meer.  


Het is allemaal erg warrig en zoals @HansaanZet ook aangeeft willen klanten van KPN graag meedenken.

Nogmaals: In de facturen die op MijnKPN staan kunt u zien welke diensten u afneemt en welke bedragen hiervoor gerekend worden. Klopt dit niet, dan kunt u 0800-0402 bellen of u profiel op het forum invullen en dan kan een medewerker na enkele dagen ook meekijken en reageren.

Verder ga ik er vanuit dat u zelf een mobiel contract afsluit dus ja, dan zijn kosten ook hoger.

 

Legt u eens uit wat u denkt moet te betalen en welke bedragen u allemaal op u factuur ziet. @HansaanZet en ik zijn klanten en kunnen dus niet in het systeem van KPN, maar denken wel graag mee.


Doe een postcode check op de KPN site, en vink alles aan wat je nu ook afneemt. Vergelijk dan de onderlinge bedragen, en het totaalbedrag.

Het klinkt inderdaad duur, maar wij hebben geen idee wat er allemaal gebruikt.

Het IPhone verhaal is verder niks raars aan.


Sorry dan ben ik toch benieuwd wat jullie bedoelen met gratis diensten? Want zo staat het er toch echt. 
 

lik zit namelijk met het zelfde probleem. Ik heb ook kpn compleet en contract vrij. Maar heb glasvezel en de rest zijn gratis diensten? Daarom nogmaals wat zijn dan gratis diensten? Ik denk misleiding want je betaald alle gewoon zelf.

Maar als je het woord “ gratis “ op gaat zoeken in het woordenboek dan staat ergotherapie echt zoiets als - dingen verkrijgen of dingen waarvan je niets hoeft te betalen  dan wel enige vorm van kosten aan verbonden zijn 

dus zeg het maar
 

Admin: Reacties afgesplitst en samengevoegd met je eigen topic


Oud::Jij betaald mij 6 euro en dan krijg je drie bolletjes ijs van mij op een hoorntje.

Nieuw:: Jij betaald mij 6 euro, dan krijg je drie bolletjes ijd en is het hoorntje gratis.

Zoiets?


Of:

Een telefoonabonnement is 100 euro per maand en dan krijg je er 150 belminuten voor plus een iPhone 13.

Dat is dan 1200 euro per jaar. Maar een hoesje erbij maakt het 1250 euro.

 

Je kunt ook een abbonement van 150 belminuten aanbieden van 10 euro en betaal je 1080 euro voor de telefoon. Uiteindelijk ben je zoveel kwijt maar heb je nog geen hoesje en lijkt het goedkoper.


Laat maar zitten jij snapt er echt helemaal niks van met je bolletjes ijs. Zit je aan de drugs of zo? Of wil het gewoon niet lukken om dit onderwerp eens serieus te behandelen. We hebben het niet over ijs en ook niet over een iPhone met of zonder hoesje. 
 

mag echt hopen voor je dat je je werk beter doet dan waar je nou mee bezig bent 

 

gr Maarten 


Tja en of dit nu een oud onderwerp is of niet dat maakt toch niet uit verder. Maar dan pikken we de draad hier weer op. Leuk toch? En als er dan ook nog een beetje serieus geantwoord zou worden dan zou dit forum ook nog een beetje volwassen worden. 
 

fijne dag verder. 
 

gr Maarten 


Wat wilt u nu eigenlijk precies weten @Masters63pro ?

ik zit namelijk met het zelfde probleem.

Welk probleem? 


En neem me niet kwalijk maar dit is misschien een onderwerp dat 2 jaar geleden behandeld werd. Maar tot op heden is er dan toch nog weinig veranderd ten opzichte van toen. 
 

En nu we toch bezig zijn. Kun je eens antwoord geven waarom er bij het plus pakket. Er nog steeds film dubbel erop staan die je gratis kunt kijken. Eerst de film en daarna de zelfde film maar dan staat er HD erbij.  Denken jullie nu nog echt dat er iemand is die nog geen HD tv heeft. Denk de meesten wel vort een UHD 16 k hebben maar er nog niet een een provider dat ook daadwerkelijk uitzenden. Het is nog allemaal HD of erger. En dan maar te zwijgen over die reclame die je moet verwerken op een dag. Dit gaat helemaal de verkeerder kant op met tv land 

 

Ben benieuwd naar de reacties 

 

Maarten 


Nick83 , neem me niet kwalijk maar begrijpend lezen is echt niet zo moeilijk. Ik reageer op een bericht dat 2 jaar geleden behandeld werd. Maar tot op heden er niet echt iets zinnigs over is gezegd. Snap ik wel maar waar is een forum voor als je alles belachelijk gaat maken? 


Wat voor zinnigs wilt u er over horen dan? WJB heeft 2 jaar geleden al gezegd dat natuurlijk niets echt gratis is.

Omdat al die "gratis" diensten uiteraard niet gratis zijn en ook nooit gratis zijn geweest.

Die "gratis" diensten zijn niet gratis maar inbegrepen in prijs.

Als u dat bestempeld als "niets zinnigs", wat wilt u dan wel horen?


Hi @Masters63pro, welkom op ons forum. Ik heb al je reacties verzameld en samengevoegd hier in jouw eigen topic. Op die manier kunnen we iedereen het beste helpen en houden we het forum overzichtelijk.

Ik wil je allereerst vragen om je berichten vriendelijk te houden. Ons forum is hoofzakelijk voor en door klanten. Je vind hier veel verschillende gebruikers die met de beste bedoeling proberen om anderen verder te helpen. Wij sluiten als moderators vervolgens ook aan waar nodig, dat kan afhankelijk van hoe druk het is even duren.

Verder lees ik dat je hoofdzakelijk niet duidelijk is waarom je factuur zo hoog uitvalt. Zoals @HansaanZet al vertelde vind je inderdaad in MijnKPN op pagina 2 van je factuur een specificatie. Daarop staat precies waar jouw factuurbedrag uit bestaat. Je kunt het ook vergelijken met het overzicht van abonnementen en diensten dat je op onze website vindt, zoals @DennisA78 tipte. 

Als je er daarmee niet uit komt, plaats dan (zonder persoonlijke gegevens) een afbeelding van jouw factuur hier in je topic. Alleen op die manier kunnen we beter met je mee denken, omdat we kunnen zien wat je precies bedoelt. Dan kijken we vanaf daar verder.