Skip to main content

Ik heb recent een nieuw abonnement bij KPN afgesloten. Daarvoor had ik jarenlang “onbeperkt bellen” bij KPN, en heb “onbeperkt bellen” meegenomen naar mijn nieuwe abonnement.

Ondanks dat is er op de factuur van juni  25.92,- in rekening gebracht voor het bellen naar vaste nummers.

Voor het nieuwe abonnement zou ik 57,- p/m moeten betalen. Op de factuur van juni, periode 27 mei t/m 20 juni, is een hele berekening te zien waar men uitkomt op 69.43,-

Dus 10.08,- voor KPN TV+ voor de laatste 4 dagen van mei??  TV+ is 12.50,- per maand

 

Ik zie graag een herberekening want dit kan niet de bedoeling zijn.

 

 

 

 

Hi @Decko1 en welkom op het forum! 

Ik ben nu ook wel benieuwd naar de factuur. Als je een nieuw abonnement hebt afgesloten en deze kortgeleden in is gegaan, dan kan de factuur wat afwijken. Je hebt dan namelijk een periode kosten van je oude abonnement en een periode kosten van je nieuwe abonnement. 
Op de 2e pagina van je factuur kun je precies vinden hoe deze kosten berekend zijn en ook wat er in je abonnement zit (waaronder hopelijk onbeperkt bellen). 

Wordt het duidelijker als je de tweede pagina van de factuur bekijkt? Zo niet, wil je hier dan een foto van de tweede pagina plaatsen, met eventuele privégegevens weggepoetst? Dan kijk ik met je mee!