Skip to main content

Ik verblijf zelf in het buitenland, we hebben glasvezel in ons huis gekregen. Mijn vrouw weet niet hoe ze dat aan moest sluiten. Als ik de email lees hier onder dan verbaas ik mij erover dat er 75 Euro nu in rekening wordt gebracht. Ik ben al bij de KPN en voorganger sinds 1992.
Ik heb op 22 augustus een email gekregen met onderstaande tekst:

Een paar weken geleden hebben we u gevraagd uw modem om te zetten naar ons nieuwe glasvezelnetwerk. Wij zien dat dit nog niet is gedaan. Daarom sturen we een gratis monteur. De monteur komt naar ……………………... op 11 september 2023 tussen 13:00 en 15:00 uur. De eindtijd kan dus later zijn dan 15:00 uur.

Onze monteur is ongeveer 1 uur bezig, maar voor de zekerheid plannen we 2 uur in. Zorg alstublieft dat u aanwezig bent. Hebt u het modem al omgezet naar ons nieuwe glasvezelnetwerk? Dan vervalt de monteursafspraak automatisch.

@henktw en de beschrijving in de werkbon welke je na het bezoek van de monteur per e-mail hebt gehad, wat staat daar? Hier zouden de kosten in gespecificeerd moeten zijn. In principe zou de overzetting kosteloos moeten zijn maar kunnen er kosten bij komen voor extra wensen door de klant. 


Er is dus geen bon achter gelaten.


Er is dus geen bon achter gelaten.

En staat er op de factuur dan dat de kosten voor de monteur zijn?

Normaliter krijg je binnen 1 uur na het bezoek van de monteur een mail met de uitgevoerde werkzaamheden en een kostenspecificatie. Als je die niet hebt ontvangen kan je bellen met 0800-0402 en vragen of ze deze opnieuw kunnen opsturen en dan krijg je hem direct per mail. 
Mogelijk staat de mail bij uw ongewenste e-mails.


Ik heb al gebeld, en bij de facturatie zien ze dat er op de werkbon alleen maar nullen staan. Ze snappen niet hoe het kan, en het gaat verrekend worden met mijn volgende nota’s zei de dame.