Skip to main content

Van de week eerst factuur gehad van glasvezel de kosten van de monteur zouden niet in rekening worden gebracht en wat staat er op de factuur ja de kosten monteur.Er is hier ons in de flat beloofd dat dit gratis zou zijn. 

Ik zou graag zien dat dit weer in mindering word gebracht

Hoi @Ger Plokkaar, welkom hier. 

De monteur heeft dus kosten in rekening gebracht. Alleen waarvoor. Ik mis nog wat informatie. 

Heeft hij dat gedaan voor de installatie of voor meerwerk

Je kan dit terugvinden op de monteursbon die je hebt ontvangen. 


De monteur was voor de installatie en zou gratis zijn


Als dat zo is dan heeft u ook een mail gehad van KPN waarin bevestigd is dat er gratis een monteur zou komen. Dit mailbericht heet: “informatie over uw bestelling”


Mag ik vragen hoeveel er is gerekend aan monteurskosten?


De monteur was voor de installatie en zou gratis zijn

Kun je de bon van de monteur eens delen? Daar staan de kosten op gespecificeerd. 


Oke. Er is ook nog een aansluiting in de wk gemaakt die was ik vergeten. Kreeg gisteren ook nog bericht dat het kastje niet terug was maar die heeft de monteur meegenomen


Kreeg gisteren ook nog bericht dat het kastje niet terug was maar die heeft de monteur meegenomen

@Ger Plokkaar Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan geef ik dit door aan onze logistieke afdeling. 


Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het zojuist doorgegeven. Onze excuses voor deze verwarring.