Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik vroeg mij af hoe het kan, dat voor nieuwe klanten het Internet de basisprijs zonder promo's voor 1GBps per maand op €52,50 komt, en dat datzelfde abbonement voor mij als vaste klant een basisprijs heeft van €57,50?

Waar gaat dit fout? Meer mensen die dit ervaren?

Ik heb hetzelfde ervaren, maar erachter aan bellen heeft geen nut.


Ik heb hetzelfde ervaren, maar erachter aan bellen heeft geen nut.

Nogen een keer bellen dan. U kunt overstappen naar de nieuwste abonnementsvorm. Dan krijgt u 1 gbit voor € 52,50.


Goedemorgen @Bartschen en welkom hier op ons forum :)

Dat verschil zit hem tussen een oud type abonnement en het nieuwste type abonnement. Zoals @Nick83 ook al aangeeft, als je de overstap maakt naar de nieuwste abonnementsvorm dan krijg je 1 Gbit/s ook voor 52,50 euro. 


Goedemorgen @JanZ_ ,

 

Dank voor het bericht!

Hoe kan ik dit aanpassen? Als ik in mijn KPN naar abonnementen aanpassen ga, dan staat er alsnog alleen de 200mbit variant voor €52.. Wat overigens ook niet gelijk is aan de prijzen voor de nieuwe klant.


Ik heb net gebeld en abonnement vernieuwd. Deze keer ging het wel goed.


Goedemorgen @Bartschen, in dat geval raad ik je aan om ook even met ons te bellen op het gratis nummer 0800 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken).


Wat jammer dat jullie zeer trouwe Klanten va  KPNers op alle fronten ( klant van alle onderdelen van KPN) dus, tv, nternet, 2x mobiel NiET belonen ! Grote misser.

Een jaar lang 35 euro betalen is 12×45 euro ( 't verschil wat ik betaal per maand= 450 euro ! Zo'n kadootje wil ik ook wel !!!

 


Ooo nee zelfs meer...12x45 = 540 euro !!!