Skip to main content

Omdat ik geen mailadres kan vinden stuur ik mijn bericht hier. Helaas probeerde ik een mail door te sturen, maar dat lukt dus niet. Dan maar zo. 
 

Beste KPN,

 

Recent heb ik mijn abonnement aangepast naar een goedkopere (zie mail hieronder) van €24 pm. Nu is de afschrijving binnen en staat er ineens dat ik een abonnement heb van €31,50 pm. Hoe kan dit? Ik zie dit graag gewijzigd want ik heb niet voor niks mijn abonnement goedkoper gemaakt, ik heb minder te besteden dus ik zou echt geen duurder abonnement van €31,50 nemen. 

 

Ik zie graag dat dit teruggezet wordt naar €24 pm zoals in de mail hieronder staat beschreven. Alvast bedankt. 

Met vriendelijke groet,

 

Martha Kemper

Hoi @Martha33 

Het beste kun je hierover  even bellen met het gratis nummer van KPN 0800 0402
Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten


Hoi @Martha33. Welkom op het KPN Forum! Ik kan mij voorstellen dat je hier graag duidelijkheid in wilt hebben. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice hiervoor? Als je dit nog niet hebt gedaan wil ik je vragen om jouw naam, postcode, huisnummer en het mobiele nummer achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dan zoek ik dit voor je uit.


@Martha33 Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat onze klantenservice al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Als dit niet het geval is hoor ik dat graag van je!