Skip to main content

hallo, ik krijg een verkeerde factuur binnen via de email. Ik heb op 14/2 mijn nieuwe KPN contract gekregen, waarin ook 9 maand gratis viaplay staat. zie hieronder

 

Ik krijg nu de volgende bevestiging met apart de kosten van viaplay berekend, dit klopt niet:

 

Verzoek om dit in jullie systeem aan te passen en de juiste factuur te sturen.

Alvast bedankt,

Mariska Werring

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Beste @werring, welkom! Dit lijkt inderdaad niet helemaal juist. Heb je hierover toevallig al telefonisch contact met ons gehad (0800-0402)? Dat is altijd het snelste met dit soort dingen. Op het forum heb je veelal contact met andere klanten en die kunnen je natuurlijk niet helpen bij administratieve vragen. Wij zijn er ook, maar zoals je gezien hebt, duurt het even voor je een reactie krijgt. Als je dit liever wilt, is dat natuurlijk helemaal prima. Wil je in dat geval je forumprofiel aanvullen met je adres, klantnummer en onder ‘persoonlijke opmerkingen’ de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer plaatsen? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijken we er naar. 


Goedemiddag, nee ik heb nog geen contact gehad met jullie via de telefoon. Kunnen jullie de juiste factuur sturen en daarmee het juiste bedrag afschrijven?


Wil je in dat geval je forumprofiel aanvullen met je adres, klantnummer en onder ‘persoonlijke opmerkingen’ de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer plaatsen? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijken we er naar. 

Zou je dan bovenstaande willen doen? Als jouw gegevens in je profiel staan, dan kan ik er naar kijken.


ok ik heb de gevraagde gegevens ingevuld.


Bedankt! Ik zie dit ook staan. Wat vreemd.. Als ik dieper in de systemen duik, zie ik juist wel dat je 9 maanden gratis krijgt. Dat is er op 18 maart ingezet. Daarom worden er op de huidige factuur ook kosten in rekening gebracht: die was al klaargezet voor de 18e. Op je volgende factuur, en de 8 daaropvolgend, zou Viaplay gratis moeten zijn. Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, laat het dan gerust weten!