Skip to main content

Zojuist een storing aan de Experia box. Heb 23 min contact gehad en nu op mijn factuur al een bedrag van €27??? Zou een e-mail gestuurd worden met code ivm nieuwe Experia box die morgen opgehaald kan worden en niet ontvangen. 

U heeft 23 minuten contact gehad met wie?


Met het KPN storingsnummer 0906 0400382. Dacht dit is een KPN forum, voor mij dan logisch dat ik met een KPN medewerker contact heb gehad..


Ai, daar is het fout gegaan @3315DS , KPN klantenservice heeft een gratis nummer 0800-0402

Dat 0906 nummer is van een belbedrijf, die jou voor 1 Euro per minuut doorschakelt naar KPN. Waarschijnlijk ben jij via google bij dat nummer terecht gekomen, ze staan meestal bovenaan de zoekresultaten bij de gesponsorde links.


Hi @3315DS, welkom hier. 

Ai, daar is het fout gegaan @3315DS , KPN klantenservice heeft een gratis nummer 0800-0402

Dat 0906 nummer is van een belbedrijf, die jou voor 1 Euro per minuut doorschakelt naar KPN. Waarschijnlijk ben jij via google bij dat nummer terecht gekomen, ze staan meestal bovenaan de zoekresultaten bij de gesponsorde links.

Oeii, wat jammer dit. @RBxx legt dit al goed uit, waarvoor dank. Dit zijn wij helaas niet. 

In de toekomst ons eigen nummer gebruiken: 0800 0402.