Skip to main content

Graag wil ik dat jullie uitzetten dat ik de factuur per post ontvang. Dit kost me 1,95 en ik krijg niet eens de factuur per post, maar altijd via de mail. Ik wil graag dat jullie dit bedrag wat ik teveel betaald heb terug storten op mijn rekening. 

Hallo @MarionneJansen je kan dat zelf aanpassen in Mijn KPN: ga naar je product en kies bij “extra opties” voor papieren factuur. Daar kan je die aan of uitzetten.

https://mijn.kpn.com/

@XS4-Arjan, helaas staat deze optie er niet bij. ik kan alleen maar bundels bestellen/aanvragen 

@XS4-Arjan, helaas staat deze optie er niet bij. ik kan alleen maar bundels bestellen/aanvragen 

Zijn al je KPN abonnementen dan wel gekoppeld? Zijn de facturen daadwerkelijk voor de producten die je ook in Mijn KPN ziet?

@XS4-Arjan, ja hoor ik zie al mijn produkten erbij staan. Kun jij het niet voor me uitzetten?

Hallo @MarionneJansen dit is een community waar klanten elkaar helpen. Maar er zijn ook KPN medewerkers aanwezig. Die kunnen soms ook in de systemen van KPN kijken.

Als je in je gebruikersprofiel je privegegevens invult zoals je abonneenummer, kunnen zij sneller bij jouw gegevens komen.

Hoi @MarionneJansen. Welkom op de community. Normaal gesproken kan je dit regelen via onze klantenservice, maar ik zag dat je jouw gegevens al had achtergelaten en op een moderator zat te wachten. Ik heb daarom de papieren factuur voor je uitgezet. Je ontvangt in de toekomst alleen nog een factuur per mail. 

Reageer