Skip to main content

Hallo alex

 

Ik las dit forum en heb precies dezelfde problemen. 4 keer is er een monteur geweest. Dit omdat wij hele slechte WiFi en internetverbinding hadden op elk apparaat en iedereen die wilde inloggen. Ik had dit bij bekenden ook gezien, en die hadden gelijk 3 WiFi-versterkers gekregen. Alles wat maar verbinding maakte was gelijk supersnel bij hem thuis. Echt, alles speelde direct af, zelfs dat ronde balkje bij laden van filmpjes bij het streamen met YouTube naar de tv of op de telefoon zelf zag je niet eens. Zo snel dus daardoor  Dus ik dacht, dat wil ik ook. Ik bellen naar klantenservice, half uur in de wacht en kreeg een medewerker aan de telefoon. Ik uitgelegd wat het probleem bij hem was en dat het bij mij misschien ook zo kon zijn. Dus zou er een monteur komen met voor elke verdieping 1 versterker, om het uit te proberen. Hiervoor had ik heel snel internet, en het werd namelijk ineens zo slecht. Dus monteur kwam aan, hij gaat met zijn telefoon naast het modem staan, nieuwste model telefoon natuurlijk. En zegt ik heb gewoon verbinding. Ik zeg; ja, maar het gaat om heel het huis. En er zou uitgeprobeerd worden met de versterkers. Dan zou ik die monteurskosten ook niet hoeven betalen, versterkers zouden ook niet in rekening gebracht worden, omdat het aan de apparatuur en verbinding lag. Als ik slechte kabels zou hebben uit de muur zeg maar, zou ik wel moeten betalen. Dan is het de fout van de klant. Nu 4 keer een monteur geweest na 20 keer bellen bij elkaar, allemaal alleen met hun telefoon kijken voor verbinding naast het modem natuurlijk, en 4 keer niet de versterkers meegenomen om uit te proberen. Het was namelijk in het hele huis slecht. En er zou duidelijk gezegd worden dat de monteur die versterkers moest meenemen. Nu heb ik al heel vaak gebeld erover, uiteindelijk zelf 3 WiFi versterkers gekocht bij kpn, 150 euro kwijt ongeveer, en nu heb ik super internet. Op elke verdieping perfect. Wel zelf alles gekocht en alle monteurskosten in rekening. 1 monteur is gewoon weggegaan zonder wat te zeggen😂 echt niet te geloven hoe slecht de service is bij kpn. Klantenservice hangen ook vaak op dan zeggen ze ik weet het niet fijne dag 👋 Ik las dit forum en misschien lukt het zo om hier te proberen deze kosten terug te draaien.

 

mvg Foppe

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt. 
 

@Blackjack Welkom op het forum. 

Wat lastig dat je zoveel problemen hebt ervaren met je wifi verbinding. En dat er dus een aantal monteurs nodig zijn geweest. 

Je geeft aan dat er monteurskosten gerekend zijn, deze zijn dus in rekening gebracht op de factuur? 

Ik zou mij graag inlezen in de situatie. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt?