Skip to main content

Op mijn factuur komt de volgende post voor: 

USA-CAN Internet 22 jul 02:46 3087 7,537

Bijzonder is dat ik toen op de boot zat van Engeland naar Nederland. Geen USA of Canada. Tijdens mijn reis heb ik ook geen gebruik gemaakt van de betaalde WiFi service van het schip.

Hoe komen deze kosten dan op mijn factuur? Heeft iemand anders hier ook last van of gehad?
Ik hoor graag wat dit is en hoe ik kan voorkomen dat dit weer voorkomt.

Hallo @mulderd hoogstwaarschijnlijk de internetverbinding by satellite op zee en dat kan in de papieren lopen.

 


Hallo @mulderd hoogstwaarschijnlijk de internetverbinding by satellite op zee en dat kan in de papieren lopen.

 

Ja, daar ben ik nu ook achter via de helpdesk van KPN. Gelukkig had ik een plafondbedrag ingesteld. 


Hallo @mulderd hoogstwaarschijnlijk de internetverbinding by satellite op zee en dat kan in de papieren lopen.

 

Ja, daar ben ik nu ook achter via de helpdesk van KPN. Gelukkig had ik een plafondbedrag ingesteld. 

Dit is dus de reden dat er geen chat meer bestaat bij KPN. Mensen beginnen te chatten, maar als een reactie even te lang duurt pakken ze ook de telefoon en gaan ze bellen. Met als gevolg dat er 2 KPN medewerkers bezig zijn met 1 klant. Hier op het forum niet zo erg. Want @JanD is geen KPN medewerker. Maar bij de chat is dat onacceptabel. Bij mailen is dat hetzelfde verhaal. Dat heeft KPN decennia geleden al afgeschaft. 


Hallo @mulderd hoogstwaarschijnlijk de internetverbinding by satellite op zee en dat kan in de papieren lopen.

 

Ja, daar ben ik nu ook achter via de helpdesk van KPN. Gelukkig had ik een plafondbedrag ingesteld. 

Dit is dus de reden dat er geen chat meer bestaat bij KPN. Mensen beginnen te chatten, maar als een reactie even te lang duurt pakken ze ook de telefoon en gaan ze bellen. Met als gevolg dat er 2 KPN medewerkers bezig zijn met 1 klant. Hier op het forum niet zo erg. Want @JanD is geen KPN medewerker. Maar bij de chat is dat onacceptabel. Bij mailen is dat hetzelfde verhaal. Dat heeft KPN decennia geleden al afgeschaft. 

 

U vindt het raar dat ik ook heb gebeld naar de KPN? Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met deze opmerking.
Voor mij is het ook belangrijk dat mijn vraag wordt vastgelegd, zodat anderen met dezelfde vraag een antwoord kunnen vinden. Bij deze voor mij afgedaan. Ik heb mijn antwoord via de helpdesk KPN en het is vindbaar voor mensen die op deze community zoeken. En, daarbij komt dat de helpdesk uiterst efficient zijn. Binnen drie minuten uit en thuis. 


Hallo @mulderd , ik begreep de reactie van @Nick83 ook al niet.

 


Ja, daar ben ik nu ook achter via de helpdesk van KPN. Gelukkig had ik een plafondbedrag ingesteld. 

Dit is dus de reden dat er geen chat meer bestaat bij KPN. Mensen beginnen te chatten, maar als een reactie even te lang duurt pakken ze ook de telefoon en gaan ze bellen. Met als gevolg dat er 2 KPN medewerkers bezig zijn met 1 klant. Hier op het forum niet zo erg. Want @JanD is geen KPN medewerker. Maar bij de chat is dat onacceptabel. Bij mailen is dat hetzelfde verhaal. Dat heeft KPN decennia geleden al afgeschaft. 

U vindt het raar dat ik ook heb gebeld naar de KPN? Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met deze opmerking.
Voor mij is het ook belangrijk dat mijn vraag wordt vastgelegd, zodat anderen met dezelfde vraag een antwoord kunnen vinden. Bij deze voor mij afgedaan. Ik heb mijn antwoord via de helpdesk KPN en het is vindbaar voor mensen die op deze community zoeken. En, daarbij komt dat de helpdesk uiterst efficient zijn. Binnen drie minuten uit en thuis. 

Ik schrijf nergens dat ik het raar vind. Ik constateer dat u eerst hier op het forum uw vraag stelt. En vervolgens ook gaat bellen. Bij de chat gebeurde dat ook veel. Wat natuurlijk helemaal niet efficiënt is voor KPN. 


Ja, daar ben ik nu ook achter via de helpdesk van KPN. Gelukkig had ik een plafondbedrag ingesteld. 

Waar had jij een plafondbedrag ingesteld?