Skip to main content

Ik kan het antwoord nergens vinden dus vandaar hier mijn vraag. Ik word regelmatig gebeld vanuit een niet EU land en neem dan niet op. Toch wordt er telkens een bedrag gerekend. Het is nooit heel veel nu was het € 0,11 maar waarom. En moet ik soms iets uitzetten? 
Vorig jaar ben ik tijdens m’n vakantie in Amerika gebeld en kostte me dat meer dan een euro. Ook toen had ik niet opgenomen 

Hi @CorrineR en welkom bij de KPN Community! 

Er worden geen kosten berekend wanneer je vanuit een niet EU land gebeld wordt en niet opneemt. 
Ik ben dan ook benieuwd waar de kosten vandaan komen. 😕 Als je op de factuur kijkt bij het verbruik, staat er dan ook dat er kosten zijn berekend voor deze telefoontjes? 

Op de tweede pagina kun je zien waar de kosten uit bestaan en op de laatste pagina zie je het exacte verbruik.

Mocht het daar niet helder van worden, wil je hier dan een afbeelding plaatsen van de factuur? Poets hierbij privégegevens zoals je 06-nummer e.d. weg. Dan kijken we mee!


 in Amerika gebeld en kostte me dat meer dan een euro. Ook toen had ik niet opgenomen 

Waarschijnlijk is het gesprek toen doorgeschakeld naar je voicemail. Dat brengt buiten EU kosten met zich mee.


Reageer