Skip to main content

Alles is toch anders. Ondanks dat KPN beloofde dat alles bij het oude zou blijven.

De stabiliteit van het internet en de snelheid zijn minder.

Het TV abonnement is ingeperkt. Niet meer 14 dagen terug kijken maar slechts een week en vooruit de gids zien is ook verminderd.

Ook had ikĀ een xs4all chip als tweede in mijn telefoon en kon overal kosteloos het internet op als ik niet thuis was. Die is nu gewisseld voor een KPN chip en die blijkt niet kosten,los te zijn.

Eerst ontving ik hiervan facturen van ā‚¬ 0,00 en heb ik er niet naar omgekeken.

Gisteren ontving ik een factuur van ā‚¬ 0,07 en nu wil ik weten hoe dat kan.

MAAR die factuur is Niet te vinden in mijn.kpn. Ondanks dat de mail meldt dat ik hem daar kan bekijken. Als enige houvast heb ik een klantnummer *************. Er staan alleen Internet en TV facturen.Ā 

Ā 

ik wil de factuur zien en ook de kennelijk gewijzigde voorwaarden.

Graag uw reactie per e-mail ************

Ā 

Dank u.

https://forum.kpn.com/settings/profileĀ is de plek voor je privegegevens. Hier wordt het dadelijk verwijderd, moet je ook niet willen dat iedereen dat kan zien/lezen.


Hi @Ontevreden4all! Ik heb het voor je nagekeken.Ā 

De kosten zijn vanwege een smsĀ die met het mobiel internet abonnement verzonden is op 9 december. Deze is gestuurd naar een ander 0970 nummer. Al het datagebruik is wel gratis.Ā 


14 dagen terug kijken was het bij xs4all vast ook niet. Want dat willen de omroepen niet.Ā 


Wat bedoel je precies met 'vooruit de gids zien is ook verminderd', @Ontevreden4allĀ ?


Wat bedoel je precies met 'vooruit de gids zien is ook verminderd',Ā @Ontevreden4allĀ ?

Als ik een programma kijk op zaterdag kan ik niet zien of de volgende aflevering volgende week zaterdag is want dat staat er nog niet in.

de gids is beperkter geworden


14 dagen terug kijken was het bij xs4all vast ook niet. Want dat willen de omroepen niet.Ā 

Als je dat niet weet omdat je geen xs4all klant was of nooit inde gids keek, reageer dan niet.

ā€ Was .. vast ook nietā€, is echt onzin


Wat bedoel je precies met 'vooruit de gids zien is ook verminderd',Ā @Ontevreden4allĀ ?

Als ik een programma kijk op zaterdag kan ik niet zien of de volgende aflevering volgende week zaterdag is want dat staat er nog niet in.

de gids is beperkter geworden

Echt niet. Ik zie als ex-XS4ALL nu bij KPN niet meer en niet minder in de gids. Ik kon eerder rond een week in de toekomst kijken, en dat kan ik nu nog net zo. Ook wat betreft terug kijken is er echt niks veranderd.


Ach joh, Joris62 bevestigd het door mij gestelde alleen maar.

xs4all nam de tv dienst gewoon over van kpn. Dan is dat daar toch nooit anders geweest dan bij kpn zelf. Kom nou tochā€¦.

šŸ‘‰Sterker nog: als je je abonnement niet gewijzigd hebt heb je nog steeds het xs4all product!! Ook via de xs4all servers.

Een kennis van mij had xs4all en dat zag er PRECIES HETZELFDE uit als wat ik bij kpn had en heb. Je hebt 't echt verkeerd in je hoofd (herinnering) zitten. Dus niet gaan lopen katten hoor.

En als een serie 1 x per week op zaterdag is mag je er toch van uit gaan dat nog een weer verder er weer een aflevering is.

En als iemand het moet weten is hetĀ @TvG2016Ā  van TotaalTV wel.


XS4All heeft het altijd hetzelfde tv product als KPN geleverd. Het was/is gewoon hetxelfde platform met dezelfde mogelijkheden. Veertien dagen terugkijken is er zeker de laatste jaren niet geweest bij KPN/XS4All.