Skip to main content

Ik heb mijn abonnement van tv en internet opgezegd in augustus 2023 en krijg nu alsnog een factuur.

 

Hoe kan dit?

@verotje1984 Welkom op het forum. 

Als je in augustus hebt opgezegd dan zou je nu inderdaad geen facturen meer moeten ontvangen. 

Ik zag dat je je profiel al had ingevuld. Mag ik vragen hoe je hebt opgezegd? En heb je hier destijds ook een bevestiging van ontvangen? 

Ikzelf zie dit namelijk niet direct terugkomen. 


Het abbonement is opgezegd en nog krijg ik een factuur van mijn tv en internet. Hoe kan dit


@verotje1984 

Heb je opgezegd via 0800-0402? Dan ontvang je daarna direct een bevestiging. Het alleen maar terugsturen van jouw modem en TV-ontvanger is niet voldoende voor een opzegging. 

En was jouw contractperiode voorbij? Want anders loopt het abonnement eerst nog door zolang jouw contractperiode nog niet is afgelopen. 


@verotje1984 

Heb je destijds een bevestiging ontvangen? 

 

@verotje1984

Heb je opgezegd via 0800-0402? Dan ontvang je daarna direct een bevestiging. Het alleen maar terugsturen van jouw modem en TV-ontvanger is niet voldoende voor een opzegging. 

En was jouw contractperiode voorbij? Want anders loopt het abonnement eerst nog door zolang jouw contractperiode nog niet is afgelopen. 

 


@verotje1984

Heb je destijds een bevestiging ontvangen? 

 

@verotje1984

Heb je opgezegd via 0800-0402? Dan ontvang je daarna direct een bevestiging. Het alleen maar terugsturen van jouw modem en TV-ontvanger is niet voldoende voor een opzegging. 

En was jouw contractperiode voorbij? Want anders loopt het abonnement eerst nog door zolang jouw contractperiode nog niet is afgelopen. 

 

Ja heb opgezegd met bellen, en mijn abbonement was maandelijks opzegbaar ben al jaren lid van kpn. 

Er werd in augustus gezegt per eind oktober heb je geen kpn meer.. maar alsnog moet ik november betalen.. beetje raar niet.


@verotje1984 Maar heb je los van wat er gezegd is aan de telefoon, ook daadwerkelijk een bevestiging ontvangen, bijvoorbeeld per mail? 

Ik zie namelijk zowel het telefoongesprek, als de opzegging als de bevestiging in augustus niet terug. 

De enige bevestiging die ik terugzie is van 24-10-2023. Dit zou dan ook verklaren dat er nog een factuur voor november komt. 


Heb een mail ontvangen ter bevestiging... maar je betaald to h een maand vooruit  dus dan zou je ij november voor dec betalen of ben ik nou gek

 

En heb ik augustus ook een mail ontvangen dat het opgezegd zou worden. Dus er klopt helemaal niks van


@verotje1984 Heb je een mogelijkheid om een screenshot van de bevestiging uit augustus te plaatsen zonder persoonlijke gegevens?