Skip to main content

HIERBIJ ZEG IK MIJN ABBOMENT OP. HET IS ONGEVEER 2 MAANDEN GELEDEN INGEGAAN.

NU ZEG IK HET OP WEGENS CONTRACTBREUK. TE VEEL STORING.

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

OK


@voets.p Beste Piet, ik zou het 06-nummers weghalen, want dit is een openbaar forum...


Hoi @voets.p 

Het opzeggen van je mobiele abonnement kan helaas niet via de community van KPN gedaan worden, hiervoor dien je echt even telefonisch contact op te nemen met de klantenservice van KPN.
Een medewerker van de afdeling opzeggingen en contractbeheer, zou je daarmee kunnen helpen.

Maar omdat je inmiddels al over de wettelijke bedenktijd van 14 dagen (herroepingsrecht) heen bent, zal dat alleen nog doormiddel van een afkoopsom kunnen.
Wat inhoud dat je alle maanden binnen je vaste contract in één keer zal moeten betalen, dus heb je bijvoorbeeld een 1-jarig contract afgesloten, dan zullen de resterende 10 maanden in rekening worden gebracht, en bij een 2-jarig contract is dat 22 maanden.

Afhankelijk van je gekozen abonnementsvorm kan dat behoorlijk oplopen!
Een afkoopsom dien je ook in één keer te betalen, dus een betalingsregeling over de afkoopsom is vaak niet meer mogelijk.

Maar wie weet kunnen we jouw nog helpen, zonder dat je jouw mobiele abonnement gaat afkopen.
Hierbij wat vragen aan jouw, zodat het probleem wat duidelijk wordt voor ons:

Waar bestaan die storingen uit?
Valt het datanetwerk 4G en/of 5G steeds weg?
Kun je wel gewoon bellen en gebeld worden?
Hoeveel bereik heb je op jouw locatie met KPN?
Welk merk smartphone heb je? en welk model is dat?

Hopelijk brengen jouw antwoorden meer duidelijkheid in de storingen die jij ervaart, en kunnen we jouw daarbij van dienst zijn.
Want het zou zonde zijn, als je een hoge afkoopsom gepresenteerd krijgt, terwijl het probleem misschien gewoon prima op te lossen is.

Hou je voet bij stuk, wat uiteraard jouw volledige keuze is, dan dien je voor opzeggen echt even te bellen.

Telefoonnummers KPN:

  • 0800-0402 (Vanaf elke telefoon)
  • 1200 (Vanaf een KPN mobiele aansluiting)

De afdeling opzeggingen en contractbeheer is bereikbaar:

  • Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: opzeggen en je wordt direct doorverbonden naar bovenstaande afdeling van KPN.


Hoi @voets.p 

Laat nog even weten hoe het is afgelopen?
En of het bellen met de klantenservice het probleem heeft doen oplossen?

We horen graag van je!


Reageer