Skip to main content

Ik heb op 27 oktober een pre-order bestelling geplaatst omdat al sinds medio april 2023 een glasvezel kabel uit mijn tuin steekt. KPN-netwerk gebeld wanneer ze die tot in de woning zouden komen leggen. Daar werd aangegeven dat ik eerst een bestelling moest plaatsen bij een provider. Dat heb ik dus op 27 oktober gedaan bij KPN. 

 

Tot mijn verbazing krijg ik vandaag uit het niets een e-mail dat mijn bestelling geannuleerd is. Daar moet ik het dan maar mee doen ofzo? 

Aan de telefoon iemand gesproken maar ook daar konden ze me niet uitleggen waarom een en ander geannuleerd is. Om die reden heeft de mevrouw aan de telefoon de bestelling er opnieuw ingezet. Deze bestelling kan ik nu echter niet meer terugvinden in mijn account. 

 

Kortom: Waarom annuleren jullie zomaar mijn bestelling en waarom kan ik de nieuwe bestelling niet terugvinden? 

Wat zegt kpnnetwerk over de status van jouw adres? Kijk op kpnnetwerk.nl en vul postcode en huisnummer in.  Ik ben benieuwd. 


Wat zegt kpnnetwerk over de status van jouw adres? Kijk op kpnnetwerk.nl en vul postcode en huisnummer in.  Ik ben benieuwd. 

 

Daarnaast heeft KPN-netwerk mij telefonisch verteld dat ik een abbo moest afsluiten, voordat zij mij gingen aansluiten. Zo gezegd, zo gedaan. 


Hoi @Franko1, welkom op ons forum!
Ik kan hierin niet meer betekenen dan mijn telefonische collega's maar ik hoop dat de bestelling nu goed doorgekomen is.
Als je hier inhoudelijk nog vragen over hebt kun je het snelst altijd even met ons bellen op 0800-0402