Skip to main content

Wie kan dit voor mij oplossen.

Heb d.m.v. online formulier mijn internet abonnement bij KPN opgezegd per 15-01-2024 en heb daar ook een bevestiging van gekregen.Echter kreeg ik vandaag weer een mail dat de opzegging geannuleerd.

Er staat niet bij waarom???? Zit nu al meer dan 20 min in de wacht bij de klantenservice om aan te geven dat de opzegging gewoon door moet gaan per 15-01-2024.

Welke mod kan dit voor mij in orde maken want er een beetje moedeloos van.

Ben je wel contracttvrij @jij ?

Als je vandaag opgezegd hebt, geldt er een opzegtermijn van 1 maand, dus kun je op zijn vroegst 29-01-2024 weg

 


Ben je wel contracttvrij @jij ?

Als je vandaag opgezegd hebt, geldt er een opzegtermijn van 1 maand, dus kun je op zijn vroegst 29-01-2024 weg

 

Ja ik ben contract vrij.

Na 38 minuten in de wacht gehangen te hebben opnieuw gebeld maar nu om nieuw contract af te sluiten.

Wat schets mijn verbazing binnen 2 minuten klantenservice aan de lijn.

Mevrouw aan de lijn.Probleem uitgelegd.Ze zei dat ik niet de juiste afdeling had maar desondanks heeft ze het wel voor me uitgezocht en opgelost. Kpn had blijkbaar administratief de zaakjes niet op orde.

Hulde aan Mevr maar klantenservice krijgt een dikke 0.

 

 


Hi @jij, 

Wat ontzettend naar dat dit eerst mis is gegaan, mijn excuses. Ik wil benadrukken dat dit zeker niet de manier is waarop dit hoort te gaan. 

Fijn om te lezen dat het nu goed is geregeld. Je weet me hier te vinden mocht ik nog iets voor je kunnen doen.Â