Skip to main content

Helaas klopte mijn facturen niet na verlenging waar ik contact over heb opgenomen. Het zou aangepast worden en ik zou teruggebeld worden op maandag 8 juli. Helaas tot op heden niets meer vernomen. 

 

Hoi @SH82! Dingen met je factuur moeten gewoon kloppen. En als er een afspraak wordt gemaakt om je terug te bellen en dat gebeurd niet, dan maakt dat het er niet beter op.

Heb je zelf al weer eens gebeld met de klantenservice? Ze kunnen dan eventueel de persoon die dit zou oppakken een berichtje sturen en navraag doen over de status.

Als je verder alvast je profiel invult met je klantgegevens kan een moderator er ook naar kijken als hij/zij het nodig acht. 😃


Ik had echt exact het zelfde. Ook ik zou 30 euro gaan betalen en er wordt niet ineens al 2 maanden rond de 60 euro afgeschreven. Het contract geeft ineens korting vanaf een jaar eerder die dus al is verlopen. Ik zit er nu een jaar aan vast. Oo deze manier hierna nooit meer KPN. 

 

Admin: bericht verplaatst naar eigen topic


Ha @SH82, wat jammer dat je nog niet meer duidelijkheid hebt! Heb je, zoals ikheetjeff hierboven aangeeft, al telefonisch contact gehad met ons? Mijn collega's kunnen met je meekijken en, als zij je niet verder kunnen helpen, een klacht voor je aanmaken zodat de collega's er verder naar kunnen kijken!


Reageer