Skip to main content

SJONGE JONGE JONGE, nog nooit zon slecht bedrijf meegemaakt.

In december 2023 heb ik TV en internet afgesloten bij de KPN winkel in Helmond. Monteurs kosten van 75 euro waren gratis. Echter bij de eerste factuur werden deze kosten toch in rekening gebracht. Terug naar de Winkel in Helmond dus. Er was iets fout gegaan en de 75 euro zou bij de eerst volgende factuur (januari) worden terug gestort. Dit is niet gebeurd. Weer terug naar KPN Helmond. Er was weer iets fout gegaan. Opnieuw creditering aangemaakt. EN WAT NU….wordt er gewoon opnieuw 75 euro afgeschreven aan monteurs kosten. Dus nu in totaal al 150 EURO onterecht afgeschreven. Meerdere malen al telefonisch contact gehad hierover. En weer de mededeling volgende maand wordt dit gecorrigeerd.

Via de klantenservice alsook de winkel in Helmond kom ik geen klap verder.

KPN, HOE LOSSEN WE OP DAT IK BINNEN EEN WEEK MIJN 150EURO TERUG HEB!!!!!?????

Hi @FrankB22 en welkom bij de KPN Community. Ik snap dat dit balen is. 😥 Twee keer toegezegd dat de kosten gecorrigeerd worden en in plaats daarvan krijg je ze nogmaals in rekening gebracht. 

Normaliter is bellen via 0800-0402 hiervoor inderdaad het snelste, maar je hebt het al zowel via de winkel als telefonisch geprobeerd dus ik ga kijken wat ik kan achterhalen.
Zou je je forumprofiel zo volledig mogelijk aan willen vullen en hier een seintje willen geven wanneer je dit gedaan hebt? Dan kan ik op onderzoek uit.


Hallo Sanne,

het is aangevuld. Zojuist wederom contact gehad (telefonisch) met KPN. Wederom kom ik niks verser en heb KPN op dit moment geblokkeerd bij de bank. Ik krijg al 3 maanden lang het antwoord dat bij de volgende factuur alles opgelost is. Tot op dit moment schrijven jullie alleen maar meer onterechte kosten af.

 

ik wil een leidinggevende/ bevoegde spreken die mij mijn geld direct terug kan storten. Het is werkelijk schandalig!!


Bedankt! Ik heb gekeken en ik zie dat er nu een correctie klaar staat van €151,-. Dat is geld dat je op de volgende factuur terugkrijgt. 🙂 Ik kan dit helaas niet versnellen. De facturatie loopt automatisch en op bepaalde data, dus het is echt afwachten tot de volgende factuur er is. Dat zal rond de 14e zijn. 

Dit verdient bepaald geen schoonheidsprijs dus excuses dat dit zo gelopen is. 😔 Ik snap dat je boos bent.
Het blokkeren bij de bank kan ik niet aanraden. Ik snap waarom je het doet, maar het enige wat dit zal doen is dat er op termijn ook herinneringskosten bijkomen. Ik wil liever niet dat je met nog meer kosten opgezadeld wordt dus mijn advies is om de factuur van februari wel te betalen. 

Als er op de factuur van maart nog iets niet klopt, laat het hier dan gerust weten. Dan pak ik het verder op.Â