Skip to main content

Eerst beëindig ik mijn abonnement ivm samenwonen. Lever alle bewijzen waar geen enkel fatsoenlijk bedrijf om vraagt aan om aan te tonen dat ik na meer dan 20 jaar klant echt ga samenwonen en het andere KPN abonnement meeneem. Word alsnog de opzegdatum aangepast door KPN zonder reden naar 1 maand opzegtermijn. Vervolgens komt er niets om de spullen terug te sturen.. Als je denkt dat je alles dan wel gehad heb innen ze gewoon weer geld voor de maand juli voor een abbonement wat verzocht is 20 mei stop te zetten..

KPN laat zien dat jullie iets wel kunnen en los het op.

 

@Iriss072  Je kunt het beste even bellen met de klantenservice 0800-0402 en dan tegen de robot zeggen dat je een medewerker wilt spreken.

Laat je hier even weten hoe de afloop is


Telefonisch geeft KPN aan niets te kunnen doen en via forum contact op te nemen. Al meerdere malen aan de lijn gehad.


Telefonisch geeft KPN aan niets te kunnen doen en via forum contact op te nemen. Al meerdere malen aan de lijn gehad.

Vul je forumprofiel aan met je adres, je naam en je klantnummer dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is 


Laat ons het even begrijpen: Op welke basis zou je binnen korter dan een maand willen opzeggen? Ik zie nl nergens een uitzondering daarop.

En kon je per maand opzeggen of had je een jaarcontract?

Dit is het stukje uit de algemene voorwaarden:

13 Opzeggen of beëindigen van uw abonnement

13.1 Opzeggen bij of na de minimumduur
van uw abonnement
U kunt aan het einde van de minimumduur van de overeenkomst uw abonnement opzeggen. U moet daarbij rekening houden met de opzegtermijn. Die is bij een abonnement 1 maand. Loopt de minimumduur van uw abonnement bijvoorbeeld op 1 november af, dan moet u uiterlijk 1 oktober opzeggen. Doet u dit niet dan loopt de overeenkomst door. U kunt dan maandelijks opzeggen. Prepaid mobiel kunt u altijd opzeggen.

13.2 Tussentijds opzeggen

De overeenkomst kan alleen tussentijds worden opgezegd:

  • Als we iets aan de overeenkomst of aan de tarieven

    veranderen en u daardoor de overeenkomst kunt

    opzeggen. Meer daarover leest u hieronder

  • Als we onze verplichtingen niet nakomen en de niet-

    nakoming zo ernstig is dat het terecht is dat u opzegt

  • Als u een openbare elektronische communicatiedienst,

    zoals internet of (mobiele) telefonie, afneemt en de daadwerkelijke kwaliteit van de diensten voortdurend afwijkt van wat met u is afgesproken

  • Als u verhuist naar een plaats waar we de dienst of een vergelijkbare dienst niet kunnen leveren

  • Bij overlijden

    Als u opzegt, vervallen alle tegoeden die u misschien nog heeft. Bijvoorbeeld uw bundeltegoed.


Jimmy ik weet hoe het werkt..


Eaz verdiep je eerst goed via de pagina opzegging voordat je wat te melden hebt.


Bedankt voor je vriendelijke bericht, ik dacht te helpen, je lost het liever zelf op begrijp ik, 

 

 

Het andere abonnement meeverhuizen

We vinden het jammer dat je het KPN abonnement wilt opzeggen. Ben je compleet klant? Als je één of meer producten opzegt, loop je het risico je KPN Compleet of Hussel voordelen te verliezen.
Wil je toch opzeggen? 
Als je opzegt binnen het jaarcontract dan wordt de resterende termijn in één keer in rekening gebracht. Een contract sluit je af voor 1 jaar. Na 1 jaar heb je 1 maand opzegtermijn. De einddatum van je contract vind je in MijnKPN.

 

groet


Word alsnog de opzegdatum aangepast door KPN zonder reden naar 1 maand opzegtermijn.

Tenzij het opzeggen gaat over een overlijden, geldt ten alle tijden een opzegtermijn van één maand. D.w.z. vandaag opzeggen betekent per 13 juli geen diensten meer. Er wordt dan nog wel vaak voor een hele maand gefactureerd maar op de eindfactuur wordt dan het teveel betaalde bedrag verrekend.

 

Vervolgens komt er niets om de spullen terug te sturen..

Een retourdoos wordt lang niet altijd meer verzonden, je kunt dus - indien je deze hebt  - gewoon een doos gebruiken waarin alles past en deze adresseren aan KPN. Alle gegevens voor het retourneren tref je aan op de website van KPN (zie ook het kopje, geen retourdoos ontvangen?).

 

Als je denkt dat je alles dan wel gehad heb innen ze gewoon weer geld voor de maand juli voor een abbonement wat verzocht is 20 mei stop te zetten..

Heb je wel een e-mail of brief ontvangen waarin KPN aangaf dat ze je opzegverzoek hebben ontvangen en verwerkt en je opzegging per {datum} is? Mocht dit niet het geval zijn… opnieuw bellen met 0800-0402 (van 8:00 tot 18:00) spreek duidelijk in ‘internet opzeggen’. Mocht je echt vast lopen, geef het dan nogmaals aan, dan zal een moderator hier hopelijk zo snel mogelijk reageren. Als je zegt “medewerker spreken” dan krijg je een gewone klantenservice medewerker aan de lijn en soms gaat het opzeggen daar toch echt eerder verkeerd dan goed.


Verder wordt die retour doos pas een paar dagen voor het opzeggen gestuurd. Dus als er 20 mei op is gezegd dan wordt dat 20 juni. Het is inmiddels 13 juni dus kon heeft nog wel tijd.


Hi @Iriss072,

Op het moment dat je opzegt, ontvang je daar een bevestiging van waar de datum in benoemd wordt waarop je abonnement wordt beëindigd. Deze datum ligt altijd 1 maand in het voren in verband met de wettelijk bepaalde opzegtermijn. Die opzegtermijn heeft bepaalde uitzonderingen maar een opzegging in verband met samenwonen valt daar niet onder. Bij jou zal dus ook een opzegtermijn van 1 maand van toepassing zijn.

Verder factureren wij 1 maand van te voren en soms komt dat nogal ongelukkig uit, aangezien het kan zijn dat er op de dag voor een opzegging nog weer een nieuwe factuur uitkomt voor de komende maand. Onze facturen worden automatisch opgesteld op basis van de situatie op het moment van opstellen, hierbij wordt dus geen rekening gehouden met opzeggingen die in de nabije toekomst liggen.

Je zult echter nooit een cent te veel betalen, via de slotfactuur krijg je alles dan weer van ons terug!

Mocht je willen dat ik even met je meekijk om te zien hoe dit in jouw specifieke situatie precies zit, zou je dan nog je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?